Hur kunde han inte välja tjej nr.3??

Kom före Tobbe på jobbet idag igen..så han vann bara med 3-2 den här veckan...kom till jobbet redan halv nio...det har sina sidor...mina kära medarbetare gör sig lustiga över det eftersom de förväntar sig att jag ska komma instrosande runt 10...han har redan varit här en hel halvtimme..va? kör du på vintertid nu?..the fun goes on and on...

Än roligare blev det när jag talade i telefon med J från Ericsson...när jag lagt på sa jag att jag ska på dejt..då kom det ett spontant fniss från M-tant, 33..tack för förtroendet...nu var det inte en dejt..jag skulle kila över med etikettarken jag printat som ska skickas till Japan...så nu har jag gjort årets kundbesök..kan jag koppla av igen...de verkade nöjda med oss trots allt strul...

Jag gjorde nog ett bra intryck...skjortan utanför byxorna, nedknäppt som en halvtaskig strandraggare, Bajen-armbanden på, silverringarna givetvis, mp3-spelaren tittade ut ur byxfickan, snus under överläppen och i ansiktet såg det ut som om jag haft semester i ett par veckor..orakat alltså...men jag var trevlig iaf..besöket var avspänt, så det kändes ganska bra..skönt att komma ifrån kontoret en timme också...J var nog för gammal för mig..but boy her juggs...I'd like to drink from them...

Ännu roligare var att min favorit-blomsterflicka var där...alltså hon från företaget som tar hand om våra växter..de gör det tydligen åt Ericsson också...hon är så söt....men vad säger man?..skulle du kunna tänka dig att komma till Söder och vattna min yucca-palm? eller är det lite burdust...fråga om hon är en vildblomme-unge..är det bättre??

Sen fick jag slita lite med förfrågningar åt Håkki...hade negligerat honom när jag slet med etikettproblemen...så när jag gick runt klockan fem...vi var fyra av trettio stycken kvar då..fick han sitta och slita med dem ett bra tag till...

Förresten..lyssnade på Christer idag...den delen av programmet då en singelkille ska skaffa sig en dejt till helgen genom att välja en av tre flickor..fredagsflörten...jag tror jag blev kär...givetvis har jag glömt vad hon hette, men hon studerade till civilingenjör iaf...är det okej att vara ute och festa till 7-8 på morgonen...jaaa, det är väl inget problem...renrakat eller stubb...jag tycker det ska vara 4-dagars stubb...en tjej som gör så lite som möjligt...jag tror jag har hittat min drömkvinna...tjej nr 3 var det..hur han inte kunde välja henne övergår mitt förstånd...

Nåja, oddsen för att hon skulle hitta mig är väl mindre än...tja..allt annat typ..blir väl Lotto-miljonär innan dess...hinner växa upp och komma på vad jag egentligen vill jobba med...

"För inatt ska jag ta mig härifrån
över Skeppsbron bort till andra sidan stan
Till ett riktigt hem med en bäddad säng
jag ska till flickan från Karlaplan"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback