Jag banga en fest..fan vad gammal jag blivit..

Så sitter man här själv...på jobbet..alla andra (nästan jag tycker om att generalisera..)..övriga kontorsråttor och överhögheter har åkt iväg på företagets sommarfest, men inte Jerk..nejnej...

Trodde jag för alltid blivit kvitt torsdagsfesterna efter att jag och Anna startade Fredagspartiet och skickade ut ett massmejl till kontoret där vi listade alla fördelar med att ha företagsfesterna på fredagar istället..men men..nu kunde ju inte delar av ledningsgruppen va med på fredag...jaja..gnäll inte på mig då..ni vet vad jag tycker sedan länge..har ingen lust att ta ut en semesterdag bara för att vi har fest dagen innan..

Gå nykter då? VA?? Sa du inte att det var en fest?..sådana håller på minst tills solen går upp och innehåller alkohol..fest utan alkohol är bara en jävla massa stim och stoj och dryga människor..jag är alltför förtjust i berusningen för att avstå den...

Bästa kommentaren idag var iaf  när jag sa att det e så förbannat svårt att kliva upp i tid dagen efter.."Det är bara en inställningsfråga"..you're damn right...om jag inte tycker att det är värt det vanliga arbetsdagar va fan tror ni jag tycker när jag dessutom e bakis??

Kom förresten in redan halv nio i morse...VM-tiderna har börjat..eftersom jag inte kan sitta hela kvällarna som förut måste jag komma in tidigare..min flextid ser inte bra ut, så det är min enda chans...

Apropå chans...det var tydligen bröllop hemma i byn i helgen...Lee-Britt var där..ni vet hon..Paradis Hotel..hon med piskan...hon hångla tydligen upp Will Thoors...riksspelemannen..han är 85 och duschar typ en gång om året...om han kan få hångla hur grotesk betyder inte det att jag är som inte ens kan få en kram??

Fan, var jag inte uppgiven innan så e jag det nu...Wille thoors....I don't even need a vacuum-cleaner..my life sucks so much I only need to enter the room to clean it...

Det får bli så..småmynten jag har sparat till semestern i öltältet (det vid Bärsberget) får gå till en eskort istället...jajaja..jag vet trafficking och sånt skit...det här e fan viktigare..det gäller mitt sexliv..

Men det går väl åt helvete det också...eeeh, ja alltså (på bruten svenska) jag brukar inte ha några krav eller så, men nu måste jag nog sätta ner foten för under mina 20 år på gatan (de yngre hann springa iväg..) så har jag inte sett något mer vidrigt..fan, till och med Wille Thoors är mer smakfull...

Nåja, ska förhoppningsvis få supa mig full på lördag iaf..titta på fotboll fyllna till, få idéer om kärlek och sån skit..fan Pitan!! Nu får du hålla ditt löfte...pilsner på lördag, pilsner på lördag...

Iofs tittade jag på mitt kontoutdrag igår...eeh..hmm äh va fan..jag har både makaroner och ketchup hemma..let's rock...Götgatan upp och ner...av kort.kort och urringningar vill jag ha mer...

Imorgon flyttar dotra till Ålahuvudland...jag ska träffa henne en vända på centralen innan nattåget går...sen susar hon ut ur mitt liv i nästan två månader...fan..livet suger verkligen..hon var helt underbar helgen som var...trevlig...snäll och..ja..som vanligt alltså...dumma Hammarby som inte vann pappa..

"Gud kan du verkligen mena det här
När du ställer och styr i vår värld"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback