Rapport från byn

Märkligt...eller kanske inte..klart lillebror också har en dator...han är ju datornörd...vilket innebär att lillgrabben (han är 27) är klart kunnigare än mig på detta...

Nehej, är i byn för första gången sedan en snabbvända i påskas då jag mellanlandade här på väg till skogen...

Behöver käka..någon som är sugen på lunch i Grönland?

Nähä..jaja..får cykla ner själv då..frågan är om jag ska pipa ner på systemet också medan jag ändå är där...börjar bli sugen på lite öl nu...skulle tagit med mig ändå...

Vi ska ju grilla ikväll så...en öl och sedan låtsas vara grillmaster...eller kanske inte...gissningsvis ligger jag inne på soffan och kollar på fotboll medan jag då och då skriker och undrar hur det går med maten...

Nej, måste dra nu om jag ska hinna med allt denna stressiga dag (köpa öl, ta ut pengar på minuten, ta frukost, duscha)...oj oj..fulltecknad dag..

"I was walking down the Moraway"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

När kommer del två? Vavavavava? :o)

Postat av: Jerk

Que?

2006-07-03 @ 14:41:22
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback