The future Mrs Eriksson..

Igår träffade jag min blivande fru...hon vet inte om det än men...en smånätt liten sak (oj, där avslöjade du inte alls att du är en mullig mansgris...) som jobbar på Philips..plan 5...såg henne redan när hon gick av tuben...blev lite orolig att jag aldrig mer skulle se henne när vi tog skilda vägar utanför Science Tower, men blev lycklig igen när våra vägar sammanföll upp mot Kista Entré...lyckades hinna med samma hiss..njöt..tyckte jag såg ett litet leende när hon gick av...

Om jag sa något?? Nä'ru..inte ett knyst...inte ens ett enkelt god morgon när jag klev in i hissen...var på tok för nykter...är antagligen socialt handikappad..

Ytterligare en anledning till att kliva upp så jag kommer till jobbet vid åtta...man vet ju aldrig...eller jo..man vet...å andra sidan jag lyckades näta på fotbollsplanen i måndags...borde väl kunna lyckas nån gång på sidan av också??

Jävla skit...Tyskarna gjorde mål på övertid...suck...som vanligt alltså...fotboll är ett spel som spelas i 90 minuter, sedan när det är över har Tyskarna vunnit...

"Ni ungmör jag glömt eder alla för en
Och hon kan aldrig bli min.."

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback