Anna - du borde vilja ha mig..

Okej..sen mitt sista bittra inlägg har jag druckit en hel del öl..så jag e på bättre humör nu..en sak som alkohol ger mig är ett bättre humör (nästan jämt)...sen ger det mig också en osviklig förmåga att bli pigg...farsan bruka somna av spriten...jag är vaken hela natten istället...jobbigt för de som ska dricka med mig..roligt för mig....

Anna är inte kär i mig...jag skulle visa henne att vi är visst lika långa...då sa hon "nej, inte pussas"..samma problem som jag har med Bettan alltså...fast jag e fan snyggare än Bettan....Bettan är hon som vann över Anna pga turordningsreglerna eftersom Bettan är en dinosaur...typ 300 år gammal alltså...

Visst..klokt att veta hur sexuella trakasserier funkar...jag e iaf onykter och jobbig när jag vill pussa Anna..Bettan är spiknykter och skitjobbig..jag hatar henne och hennes röst...ibland suger turordningsreglerna...

Vi hade en så trevlig middag på La Famiglia..satt bredvid Anna var trevlig, rolig och så..men i taxin hem från Lokal var jag pladdrig och bla bla bla...jaja..ni som känner mig vet om det, men det bevisade att hon inte vill någe mer än vara vän (suger)..skräll??

Näe..tänkte väl inte det...hon är lite för fin för mig, men samtidigt är jag precis rätt för henne...svårt att förklara..och onödigt eftersom det ändå inte händer någe mer...

Fan, för Bettan...(spy, spy)...skitjobbigt fruntimmer...och dig får jag inte pussa..du är så stram...ja, därför att du är en äcklig gammal kärring...liksom..vakna..du är inte 22 längre...om jag säger nej..respektera,,,fan, det gör jag som är 20 år yngre...

Bitter, bitter...

Fast..jag har fått en säkerhetsdörr idag...världen cut me some slack..å andra sidan..hade världen tyckt om mig hade jag legat på Östermalm nu..utan en tanke på att blogga...

"Det var du och jag mot världen.."

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback