Detaljerad beskrivning av min koloskopi-undersökning..

Jaha..så rök martyrpoängen all världens väg..ja dina leverprov var dåliga, så du gjorde ett till test nu ser allt perfekt ut...blodsocker, njurar allt...till och med tarmen såg jättebra ut...suck...va fan jag e fullt frisk...nu måste jag hitta något annat för att kunna få sympatisex...det är mitt sista hopp...tjatsex går inte längre...kompissex verkar helt omöjligt...fy fan...varför ska fruntimmer växa upp och kunna se ett steg längre...men det kommer att förstöra vår vänkap..va fan och?? vi får väl skaffa nya vänner....sex av ren och skär vilja har inte hänt sedan eldkvarn brann...nope..sympatisex..det är det nya svart...

Inte nog med att jag var fullt frisk och tarmen såg bra ut....tydligen har jag en väldigt bra tarm för att göra sådana undersökningar också..de slog nytt rekord..tror det tog nio minuter..men, det är väl bra Jerker om du skulle behöva göra det igen...fast nu vill jag helst inte göra någon sådan undersökning mer...

Sjuksköterskan som tog hand om mig..nej, inte så..det händer bara i porrnoveller (tyvärr)...iaf, hon var äldre, men jävlar vilken bakdel..kunde knappt slita blicken ifrån den...ja, sexistiskt, men jag har aldrig påstått att jag inte skulle vara det..jag är ytlig i en ytlig värld...tyvärr ser jag själv ut som skit...försök själv träffa en snygg tjej när du är ful och inte har pengarna eller statusen...nästan som om då hon frågade om det var bra så var jag på väg att säga..nja...vi kanske skulle kunna...fast det händer också bara i usla porrnoveller...så jag avstod...vilken gentleman?

Måste säga att det var fascinerande att titta på tarmen från insidan...nu har jag sett min blindtarm också..får också tillstå att jag tyckte att tarmen såg bra ut...doktorn var väldigt informativ..här och där kunde man se att tarmen inte var 100% tömd...

Fast början var värst..jag ska bara stoppa in fingret först..aj, va fan?? Sedan körde han in kameran...kändes märkligt...för er som undrar..man känner sig skitnödig hela tiden...frågade aldrig, men antar att det kan vara en naturlig impuls när tarmen är fylld av något..i detta fall en kamera...ja, såklart de smörjde in med nån salva...när han tog proverna kändes det som om någon nypte mig inne i magen..fick också reda på att kvinnor som gjort det här säger att det känns som om någon sparkar..så nu vet jag hur det känns...hur det är att vara gravid, äta för två och bära på en massa extrakilon har jag testat i många år nu...

Fick lite lustgas också..så jag har fått mig ett rus idag..skitskumt..börja känna ruset...nu e det snart dags att gå på krogen..ett par promille till och jag börjar snacka med en tjej...sedan tog jag bort lustgasen..då var jag nykter på en minut...sjukt...

Själva undersökningen var inte så farlig, men vägen dit...laxeringen var mindre rolig...har fan sår i arslet nu...det svider bara man ska släppa en...mindre kul också att när man väl har en ledig fredag kliva upp halv åtta för att ta laxermedel och sedan springa fram och tillbaks mellan dasset och soffan...ska inte sticka under stolen med att det hände en liten olycka när jag tävlade i att hålla mig så länge som möjligt....näe, inte så att jag kaskadsket i soffan, men på vägen till dass hann jag inte riktigt..det bara för att jag måste torka av ringen först innan jag sätter mig (en vana som gör att man slipper blöta överraskningar..ja, förutom idag då..)...bara att byta kallingar...

Min teori om att snus kan orsaka tjocktarmscancer fick sig också en liten knäck..han bara du kan vara lugn i minst 10-15 år iaf...

När han dragit ut kameran och avslutat undersökningen låg jag på britsen och kände mig billig..utnyttjad på något sätt..kände vaselinet rínna ner på papperslakanet...

Kan väl meddela att jag är 100% hetero också..om nu någon tvivlat...alla vet väl att jag är all man..jo, och John Wayne hette inte Marion på riktigt....jaja.. helt hetero då..kände att det inte riktigt var min grej det där...ska man tro mitt track record vad gäller sex de senaste åren så framstår jag väl som asexuell..

Nu e det klart iaf..jag är fullt frisk..kroppsligt....jag har fått mig en McFeast och shoppat lite på cd/dvd-rean på Åhléns..dock inte Sofia Karlsson..som var anledningen till att jag gick dit...blev en Håkan Hellström-skiva och när jag stod i kassan ryckte jag åt mig något av Grieg också...bara för att verka ha ett djup...för att framstå som ännu djupare (eller som en gamma stofil kanske..) så lyssnar jag just nu på the Band...övriga skivor i växlaren är Peps Persson & Timbuktu...tränar för att lära mig förstå skånska..tittat på Hipp hipp också idag...eftersom dotra flyttar dit snart är det väl lika bra att lära sig språket...

Snart ska jag åka in till T-centralen och hämta henne..ska bli kul och se henne igen..undrar vad hon säger om skägget...nåja, det kvittar det åker imorgon (sorry Kenny)..kanske sparar lite skäggstubb..(vink vink till en trogen läsare..)..näe bara skämta...eller ja, eftersom jag ska använda trimmer blir det lite stubb kvar...får se om jag ska ha mustasch...bara för att se fulare ut än normalt....

Idag lämnade Cissi dotra på bussen...hon är söt....fast det är en omöjlig ekvation..man kan inte gå på en kompis...dotras mor skulle bli vansinnig(are)..ungefär som då jag suktade efter hennes lillasyrra...hade säkert blivit populärt...hej, här är min nya tjej...varvid dotra säger..Moster!!...och hennes mor..ja det går inte att ha i tryck..jag vet att jag svär mycket i bloggen, men det hon skulle säga..wow..hon är verkligen en dålig grälare..inte särskilt konstruktiv i sin kritik, allt måste vara på hennes sätt...hon gör allt för att såra..bryr sig inte vad som är rätt eller fel...ja, va fan hon är tjej...varför verkar jag överraskad??

Nej, ska se om Sofia Karlsson finns på Åhléns vid plattan istället...

"Det kommer ordna sej, det gör det alltid
Jo det löser sej, så brukar allt bli"

Jerk


Kommentarer
Postat av: Alfio

Kanske det roligaste jag läst någonsin

2006-03-25 @ 11:19:23
Postat av: Alfio

Ja just det, gratulerar till hälsan. Det var många som trodde du var döende.

2006-03-25 @ 11:21:16
Postat av: Jerk

jag också..hoppades nästan..hej, jag ska dö om ett halvår.kan inte vi ha lite sex? Nu får jag tänka ut något annat..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback