Dotra e hemma på Söder..

jaaa..e så trött på webblogg...det förra inlägget försökte jag publicera vid 18-tiden ikväll...försökte i en halvtimme utan att lyckas..så det blev inget leta efter Sofia Karlsson...tack webblogg...

Nej, jag vet...orkade inte ändra inlägget...jag hade sinnesnärvaro att spara det i ett word-dokument iaf...för inte skulle ni väl velat missa min koloskopiskildring (nämn en bok där det ordet figurerat och jag ska kalla er för lögnare..jag e unik (referens till Hipp hipp..ni som är fans förstår..))...

Funderar starkt att ta min affär någon annanstans..de som känner mig kanske påpekar att det brukar du säga om jobbet ditt också...det är sant..jag lär bli kvar här alltså...

Nu är dottern här och vi tittar på konståkning...pappa, nu lyfter hon på skridskon..nej, nu missade du det...imorgon kommer vi att titta på ishockey..på tv:n...när vi var på Donken..blev hon alldeles till sig, då jag sa att det var hockey på tv:n....inte riktigt lika glad över att det inte blir någon bio den här helgen..men jag har lovat till nästa helg...

Så snart har jag fullgjort mina plikter som helgpappa..vi har varit på Donken...bio blir inte av, men vi får se om ja hinner med den sista punkten...snacka skit om hennes mor..vad jag har förstått av helgpappans ABC så ingår det...eller om det var i "Bitter singelmor- Så går du tillväga"..är lite osäker..men det är dumt att chansa...

Om nu någon trodde på det..får ni bläddra ner ett gäng inlägg och läsa min ironiskola...

Nej, ska umgås med dotra lite...prata Bajen....

Förresten när vi gick förbi Läckerbiten på väg hem från Donken sa hon Fotboll..och pekade på en boll i skyltfönstret..när vi kom fram till näst fönster sa hon öl och pekade....kanske kan bli en lesbian av henne trots allt...om 15 år sitter vi på en uteservering och kommenterar kvinnokroppar...ah, den stolthet man som förälder kan känna ibland...

"Det enda som veckan har lärt mig min vän
är att aldrig mer igen
ska det krökas en rygg och säljas en själ
för ett ynka lönekuvert"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Ulrika/Robban

Men va fan sysslar du med kar, dags att flytta upp till buchen!!-Robbans kommentar efter jag haft högläsning om tarmen-inlägget för honom å Kurt. Alla hälsa =)

2006-03-24 @ 22:01:18
Postat av: Yvonne

Vet inte va som känns mest skruvat - att du har kuntakter med urskogen eller att du kör nån budgetvariant med droger och analsex :oP

Postat av: Jerk

Ulrika/Rob: Allt för lite ömhet förstår ni väl..ölen är fixad..jag kommer upp till påsk..nyrakad och utan sår i arslet..
Vonsan: Jag e ju från skogen...sen det där andra..alla har väl experimenterat i sin ungdom ;)

2006-03-24 @ 23:45:25
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback