Dotras mor- med i the Muppet show..

Och hur var er dag då?? Kul för er..verkligen...jag menar det...det e säkert..

Hur min dag varit? Ja men, gissa...

Dotra skulle kommit ner till mig i helgen, men hon har fått flunsan, så det blev inget..då får hennes mor den lysande idén att jag ska åka upp till Falun och få flunsan själv...typ...ja, jättebra...när jag säger nej, jag vill inte riskera att bli sjuk, min ekonomi pallar inte en sjukskrivning pga influensa...blir hon "besviken" på mig..

Suck..fan att man e hetero..sådan här dagar önskar jag att jag var lagd åt andra hållet...först föreslog hon nästa fredag, men jag sa att det funkar inte..jag ska få en kamera uppkörd i röven..då bara vet hon att det kommer att gå jättefort..mycket fortare än de säger på Ersta sjukhus..ja, vad bra och om muppen har fel..vad händer då? Ska min dotter ta tuben och sedan bussen till Ersta eller? tänk ett steg till någon gång i livet...sina första 29 år har hon visat oroväckande tendenser till att aldrig göra det..

Nu löste det sig eftersom jag upptäckt att det går en senare buss på fredagen som dotra kan ta...så då blir det 2 helger på raken..men det blir la bra det..

Då hennes mupp till mor sa "det blir så långt mellan"..var jag på vippen att säga..du kanske skulle ha låtit mig ha henne förra gången som jag skulle ha haft då...eller hur fan tror du det blir när du flyttat till Skåne då? Tror du det blir oftare...

Hon e så jävla korkad ibland att jag blir...ja, iofs..det förklarar ju hur jag fick komma till där för några år sedan...

Problemet är att min ilska över henne spiller över på övriga kvinnosläktet..ni e idioter hela bunten, men jag är förtjust i era kroppar....ett tag idag var jag på väg att applådera styckmordet i Enskede..så illa var det...

Vad skönt att få skriva av mig min ilska över nätet..och så attraktiv jag måste bli för de eventuella feminina varelser som läser detta..de har väl antagligen redan börjat köa utanför porten...

Nåja, då kommer min dotter få se förvandlingen iaf...nästa lördag är en stor dag..jag ska klippa mig och tänkte även raka mig...så de fördelar jag haft med att ha hela ansiktet täckt försvinner...å andra sidan jag hör mig redan hos frisören..nej, klipp bara topparna..du får inte göra det för kort...max två centimeter..ok? Jag vet var du bor så...

Hon får nog kul dotra...efter klippningen är det dags för tvättstugan...lär inte bli någon bio den helgen....så vi får skjuta på besöket ytterligare en helg...jippi..en helg hos pappa och jag går utanför porten en gång..2meter till frisören...

Nattsvart idag igen...det var inte lika det inlägget jag skrev igår, som fuckin' webblogg sumpa...mutter mutter..

Körde spinning idag igen...jag behöver vila några dagar snart...mina lårmuskler är helt slut...kände det idag...tänker ändå köra ett pass på lördag...blir inte mycket träning nästa vecka...fast det e väl skitsamma..det händer ändå inget med vikten...

"När snön sedan försvann blev skulderna fler och fler.
Nu är sommaren här och själv jobbar jag mig bara ner, ner, ner"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hur du har det. Men se det från den blonda sidan - du tränar iaf :o)

Postat av: Charlotte

Haha, skrattade mig igenom hela ditt inlägg, antagligen mer än vad du gjorde när du skrev det men tack för en trevlig stund i alla fall ;) Jag måste nog hålla med dig om att kvinnosläktet ÄR idioter hela bunten.. så jag är glad att jag tjej och därmed hetero. Ni killar är mkt mer.... okomplicerade =P trevlig helg ;)

2006-03-17 @ 13:44:46
URL: http://chulls.webblogg.se
Postat av: Jerk

Ja..å fan vad lycklig jag är över träningen...mutter mutter.. :i

2006-03-17 @ 23:52:34
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback