Ett något mer nyanserat inlägg..

Ok, jag sög idag...verkligen...mer än en industridammsugare...missade frilägen idag också...sköt rakt på målisen då det är svårare att träffa honom än att göra mål..slog dåliga pass..klarade knappt att ta emot en boll...

Visst..jag var vaken när jag bröt frislaget som det andra laget försökte slå till sin egen målis, men passet sen var uselt....och jodå...jag gjorde ett assist..ganska snyggt..bakom mål rakt in framför mål till en fristående Kenny..så nu leder han skytteligan ännu mer överlägset...

Nåja, vi förlorade första matchen med 3-0..inte så mycket att säga om..Redneck Flames var bättre...kanske hade blivit lite mindre siffror om inte Tonys son hade lekt med paustutan...

Andra matchen vann vi med 6-4..ganska dåligt med tanke på vilka vi mötte..vi ledde med 5-1 tror jag...sedan fick de gå upp till 5-4..skrämmande, men vi var ganska dåliga under den perioden av matchen...

Nu till roligare saker...näe...vi fortsätter gnället...eftersom sexlusten är borta, innebandyn sög & jag fan inte går ner ett uns hur mycket jag än försöker så tänker jag käka pizza ikväll...har ingen större lust att diska igen heller...det finns inget som kan göra fetto-tankarna än mer deprimerade än lite tröstätning...shit the same...

Sen e det söndag också...det är bara timmar kvar tills det är dags att plåga sig på jobbet i 5 dagar igen..så jävla kul det ska bli..

Inte hittar jag någon Sinners-skiva heller..blev sugen på att köpa en..skulle vilja ha den med "I love you more than this"..men men..det får väl bli en annan gång..suck...

Vilken känsla av framtidstro och lycka här i livet jag känner just nu...kanske ska laga griljerad Jerk-skalle i gasugnen...qgoieäjnaeoinlö-nlkgsnlk-g-snlk

Nej, nu får jag ge mig..gå och köpa en pizza..kommer tillbaks när jag lugnat ner mig...får försöka tänka på att dottern kommer nästa helg...något att se fram emot....

"I ain't sayin' she's a golddigger,
but she ain't playing with no broke nigger"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback