Franska nerver, hybris & låg sexdrift...

Börjar bli nervös nu..snart dags att åka iväg och spela match..känns lite onödigt att bli nervös för en innebandymatch i korpen när man är 31, men mina nerver har väl aldrig riktigt hållt när  det gäller viktiga saker..som innebandymatch i korpen...har tittat på hemsidan och jag ska spela i kedja med Kenny  & Jonas...så de som jag konkurrerar med i skytteligatoppen ska jag alltså spela med...blir nog inte många pass slagna idag...alla tre tänker...fan om jag passar honom och han gör mål halkar jag efter ännu mer...tror jag försöker dribbla alla  motståndare istället för att spela Kenny som är helt ren med öppet mål...ja, eller inte..när man väl är inne i matchen försöker man göra bra ifrån sig..kanske..

Min sexdrift har gått ner under veckan...ner till oroväckande låga noteringar...får hoppas det är vädret...tänk om det blir permanent?..sen lyckas jag med att komma i form..till vilken nytta? smärt och smidig, men ingen lust till jufsa...ja, men tänk på att du säkert kommer att leva ett par år till..och lite friskare..so? vem bryr sig om jag blir 72 eller 74 när jag ändå inte gör något med de åren...det är nu det ska va action...ragga förortsbrudar...charma innerstadsflickor till synd...då jag är 70..vem bryr sig liksom...

Tänk..det kan bli ännu värre...då jag är 70 kommer sexdriften tillbaks...vad gör jag då? Nämn en sexig kärring i den åldern? Faster Beata, hon vet du..jävlar vilket sug i blicken...näe..kommer den inte tillbaks snart får jag nog sluta träna bara för att vara på den säkra sidan...såvida jag inte blir snuskigt rik på ålderns höst..det borde finnas någon "Anna Nicole" även i detta land..

Dessa svårlösta livets problem...vad göra? Jag menar skit i om planeten går under om 50 år, vad ska vi göra med min eventuella sexlust när jag är 70?...det är föga troligt att jag har någon då..skulle kanske vara om alla andra män (jaja, jag kanske blivit det då..har du tänkt på det??)  i den åldern plötsligt dog..hmm det är väl det de brukar göra i den åldern?? Ja, jag tänker ändå inte vänta i 40 år till för att hitta that special someone..i så fall har jag redan skaffat hund för länge sedan...

Får mig att tänka på Theres..hon som undrade om jag inte kunda ha både och..eller om det måste vara endera flickvän eller hund...svaret är ganska givet...hund kan jag skaffa...flickvän verkar betydligt svårare..visst..en hund kanske kostar några tusen, men hur mycket kostar det inte för mig att få en flickvän..tänk dig själv..jag skickar efter en på postorder...så fort hon ser mig frankerar hon sig och skickar tillbaka sig själv till misär och fattigdom...hellre det än spendera ett liv med mig..så får jag fortsätta tills någon inte har råd att åka tillbaks..

Gjorde ett patetiskt försök med Theres...hur det gick? Ja, hur mycket har du läst av denna blogg egentligen? Just det..gick som väntat...sedan är det alltid lyckat att stöta på någon som har pojkvän...inte...omoraliskt till att börja med...sedan..tänk på hur mycket bättre du måste vara..det e ju toast för mig från början...börja på minus är inte lätt...nåja, ett nyårslöfte var ju att sluta flörta med upptagna kvinnor, så då har jag löst det problemet...

Nu ska jag byta om..sedan ska jag gå in och dominera i innebandyn (hybris, hybris gamle vän, roligt att du lever än...)..

"Second place is first loser"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback