Lite dravel under småtimmarna...

När dotra gått och lagt sig..hon frågade förresten själv..Pappa när ska jag gå och lägga mig? Ja, du får gå och lägga dig nu om du vill...då blev hon glad...hon börjar bli kvinna på riktigt nu..totalt obegriplig...

Hur tycker du jag ser ut i skägget? Bra..du e så söt pappa..tycker du jag ska raka av det..JA...va? Den utbildning jag får nu borde jag fått när jag var mycket yngre..då hade jag kanske sluppit gå på ett par av minorna här i livet...

Åh, en hederlig gammal utvikning...jag var på väg till konståkningen...jag tittade vidare...ja, jag tycker konståkning är fint...och under OS fick jag en ny favorit...Emily Hughes..hon e 17 år..så hon har rätt ålder..höhöhö...nej, seriöst....hon har den där underbara energin i sin åkning..och hon ser faktiskt ut som om hon verkligen älskar att tävla i konståkning...det ger pluspoäng hos mig...hon åker in på banan och så självklart bara dominerar...där såg jag en enorm skillnad under OS på henne och Slutskaja eller Sasha Cohen..de såg ut som om himlen fallit ner när de åkte...

Iofs kom de före henne...men hon var förtjusande..så nu vet jag vad jag gör imorgon kväll iaf..konståkning...dotra lär jag få med mig också...åh, det är så vackert pappa...

Stor dag imorgon..dags för klippning..och rakning..har inte klippt mig på mer än 3 månader..rakat mig var väl 2 månader sen tror jag...lär bli en enorm skillnad...ja...rakningen då...lär inte klippa mig så mycket..som vanligt...redan när jag var två år hade jag långt hår..för att va kille då...

Börjar längta upp till skogen lite...har inte varit där sedan nyår...och nu börjar vintern ta slut,så då kan det bli trevligt att vara där...lerigt och jävligt antagligen...men jag får återse min kära kökssoffa..troligen kommer det att stå en massa grejer på den och jag kommer att sucka och gnälla..slänga ner kläder, fågelfrö och annat skräp som ligger där..lägga mig tillrätta och sova tidning någon timme...sedan middag...mor lagar..givetvis..jag är gäst i mitt eget hus...efter det åka med storebror till något hus i byn och ta sig några öl....vara uppe alldeles för länge och kliva upp till lunch dagen efter..då har dotra redan varit uppe i 4 timmar...pappa är trött idag..han drack öl igår....

Bara hon inte har dockorna med sig..jag tycker verkligen inte om att leka med dockor...se hetero...

Har köpt några födelsedagspresenter idag..till bröderna..känns bra att vara ute i god tid...lillebror får sina presenter någon gång efter påsk...och storebror (fast han är kortare) fyller år i slutet av maj..så jag är ute i god tid...nu är det bara morsans present...kanske ska säga det..jo, jag åker iväg den helgen med polarna...det är min present till dig...blir du glad få?

"Det var fredakväll igen
med dans i skymningen"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Härligt att höra att du i alla fall är fysiskt frisk! Sen det där med psykiskt frisk, hur många är det egentligen? =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback