Osammanhängande dravel som aldrig borde publicerats..

Ytterligare en dag har gått..saknar inspiration just nu, men fortsätter ändå detta blogg-onanerande...börjar det bli en besatthet igen? Det förra inlägget skrev jag på jobbet...istället för att jobba då..tog kanske inte så lång tid, men ändå...

Kanske var det just därför jag blev nästsist kvar på jobbet idag? Endast Ida var kvar..och hon kunde inte gå eftersom hon hade helpdesk...stackars tös..alldeles själv på kontoret...men, va fan tänker jag med...skulle givetvis (som den gentleman jag är) erbjudit mig att göra henne sällskap på slutet av arbetsdagen...vem vet vad det kunde ha lett till...kanske sällskap till tuben...max...

När min bror så snällt kallade mig landsförrädare tidigare i veckan nämnde han att Jessica, 24 var uppe hos grannen...fan...vad gör hon där nu? och innebär det att hon inte kommer att vara där i påsk??

orkar inte engagera mig....har förgiftat min kropp med fläskkarré, pommes och bea-sås ikväll...tänkte göra sallad istället för pommes & bea, men paprikorna var så ofräscha på Ica att jag struntade i det...skit samma...i morgon förmiddag går jag åter på ett spinningpass..så då motionerar jag bort det igen..

Sedan blir det innebandy på söndag...så jag kommer upp i 4 ggr träning även denna vecka...känns bra..

Fick hem ett brev från pliktverket idag...jag har blivit utskriven därifrån...man blir tydligen det efter 10 år utan krigsplacering...var ju malaj i lumpen..satt i telefonväxel, kopierade papper och körde ut post med packmoped...satt också med i alla nämnder som gick...förtroendemannanämnden, valnämnden och biblioteksnämnden...knäckte extra som bibliotekarie på kvällarna..42 spänn timmen...enorma pengar när man låg i lumpen...kraschade hockeyföreningens bil en måndag på väg upp dit..sedan blev det ingen hockey på ett tag..tills de lagat bilen..helt underbart..efter träningen åkte jag till pizzerian..köpte en pizza och läsk...tog kvittot och lämnade in det till Löjtnant Catrin, så fick jag tillbaks pengarna..

Det var också då jag upptäckte hur kul det var att skicka skämtfax..ja, jag vet..sååå stenålders..men men det var inte det just då...på stenåldern...

Nej, jag tråkar ut er mer än tillåtet...måste nog ge mig nu...innan ni tar fram förskäraren..raderar mig från favoriter (vad skönt att jag inte fått hybris än och tror att alla lägger in mig i deras favoriter så fort de läst ett inlägg)..till nästa gång inspirationen kommer...

"Jerry det e mörkt
Jerry det e..
..Midnatt nere i city"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback