Russin-internet & musikkarriären..

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnn...

Jag hade skrivit ett megalångt inlägg..det pendlade från frustration, ilska..till nostalgiska återblickar...det var roligt..jag slaktade min kommande helg....skrev om min spinning-groupie.....sen lyckades jag radera hela skiten....


Jag har sett för hur webblogg ballar ur när man ska publicera och nu tog den oroväckande lång tid på sig..så jag markerade hela texten och skulle trycka på Ctrl+C...missade Ctrl-knappen tydligen...kvar fanns bara ett c...det är själve fan att man ska misslyckas...hade hänvisningar till mina favoritbloggar....sällan har jag varit så nöjd med ett inlägg..jag lanserade ett nytt ord (se rubriken)..får försöka återskapa det, men det blir aldrig lika bra..jag tokdissade "Kuddkrig"...den sämsta låten genom tiderna...

Nu ska fan förskäraren fram....ledsen Jerk du har tagit bort ett lysande inlägg som dina trogna läsare härmed inte får läsa..du har mist din rätt att leva..

Vaddå leva?? Kallar du mitt liv för något annat än en tragedi??

Du har rätt...ditt straff blir att fortsätta andas in din förlorarluft....

"Tilt"

Jerk


Kommentarer
Postat av: www.chulls.webblogg.se

Jag menar det! Han är underbar! =P Jag tyckte det var rätt gulligt att två pojkar som skulle se macho å megacoola ut gick upp och sjöng om kuddkrig.hahaha

2006-03-03 @ 09:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback