Sexlusten tillbaka - frustrationen likaså..

Känns lite lugnare nu...beställde en Hawai med Valium...typ...fyllt på fettreserven nu..som om den vore guld antagligen skulle kunna betala av vårt lands låneskulder..

Talade med min dotter tidigare ikväll..slog nog nytt rekord i samtalslängd..det varade säkert en hel minut...hon var trött stackarn..hade varit på barnkalas..när jag frågade henne om hon hade något hon ville göra till helgen svarade hon ja..när jag frågade vad svarade hon jag vet inte...men om inget oförutsett händer blir det bio...lilla kycklingen eller Bambi..ser nog helst på fågelfilmen...Bambi kan skapa trauman senare i livet..när hon ska med mig och jaga menar jag..vill ju inte att hon ska må dåligt av att hon skjuter Bambi...

näe är för trött för att orera någe mer...orkar inte tråka ut er med osammanhängande text om ingenting och är det någonting är det så ointressant att ni gråter innan inlägget är slut...

Något positivt...sexlusten är tillbaka...så nu är jag frustrerad igen...

Den 21a april är det Persson på Tantogården..hoppas jag har råd att ta mig dit...

"Det vara Ola å Magnus, den tredje var jag
Som sjöng våra sångertill gitarr & cymbal"

Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback