The exciting life of Mr Dangerous..

Fasen, shoppade idag..var i city i flera timmar..letade skor..och det måste vara helt rätt skor..de ska vara svarta...ja, det är nästan enda kravet, men så svårt det var att hitta några..så det blev ett par marinblå istället....var tvungen att köpa ett par...skulle egentligen gjort det för ett år sedan..men det har inte blivit av..

De gamla skorna är så illa däran att om jag står på ett fuktigt underlag (tänk dagg på en trottoar) blir jag blöt om fötterna...jag köpta ett par byxor också...då jag kollade i spegeln hur de satt och så blev det än mer tydligt att skorna var på upphällningen, så i sista affären efter nästan tre timmar hittade jag ett par som fick duga...

De är inte perfekta, men inte helt odugliga heller...problemet..var nog den begränsade shoppingkassan..jag hade inte råd med dyrare skor än ca 300 pix...speciellt inte efter att jag köpt byxorna (200 spänn på Dressmann..halva priset)..

Ja va fan...jag vet Dressmann...snart har jag lika lite cred som the Poodles, men förutom min ekonomi ska jag ju ändå gå ner en massa kilo, så jag vill inte slösa flera hundra på byxor som förhoppningsvis är för stora om ett par månader...ja, tjena...som om jag brytt mig förr...min stil är ingen stil...det blir okej, men liksom ingen annan bryr sig, så varför skulle jag??

Var nästan lika illa vad gäller byxor..hade visserligen köpt ett par för några månader sen, men de var också de enda hela par jag ägde så...tack vare min dotters flunsa fick jag råd med lite kläder...

Nu väntar jag bara på att Skebokvarnsv.209 (och ytterligare några skivor..Moneybrother, The Band, Timbuktu, Peps Persson & Weeping willows) ska dimpa ner i brevlådan....sedan är min shoppingvecka över...för ett tag...den tyngsta månaden på väldigt väldigt länge och jag handlar för mer än någonsin...hur går det till tänker ni?

Faktura mina vänner...faktura...nästa månad får jag gråta...faktura och det faktum att jag inte haft min dotter på en månad...hon är liten, men hon kostar...what to expect..she's a she...

Däremot ingen träning idag..försov mig..nästan pinsamt..vakna vid nio..tänkte gå upp och lägga mig i soffan för lite tv...gjorde visst inte det..nästa gång jag kollade på klockan var den 11..oops..

Efter shoppingen..kom hem..bra tre timmar till melodifestivalen...då är det lugnt...behöver inte diska direkt...oops..kl.e 19:30..nu blev det visst brådis till slut...

Imorgon får jag chansen att testa min nya innebandyklubba också...oops..ytterligare en grej jag köpt den här veckan..vänta lite...nej, brösten har inte blivit större..och min anordning är fortfarande inte inbyggd...strange...då har jag svårt att förstå...

"Jag tror och jag vet, jag hoppas och ber
det blir en dag imorgon med"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback