Ytlighet - mitt livs gissel

Jobbigt att vara ytlig när man själv ser ut som skit...funkar liksom inte..ta gudinnan från Ösmo...hon är så långt från min liga att det är rentav löjligt att jag dagen efter trodde det skulle kunna bli en fortsättning....det krävdes en ros på alla hjärtans dag, ett försök till dikt, enorma mängder alkohol & ensamhet för att det nästan skulle hålla hela natten..om det hade blivit ett hållbart förhållande hade hon haft skrumplever innan vi firat 1 månad...så för hennes levers skull var vi tvungna att bryta upp..inte mitt förslag iofs...

Problemet..ja eller..det var ett problem förut...de som blev attraherade av mig..notera att det är skrivet i imperfekt eftersom det inte längre är ett problem...ingen blir attraherad längre...suck...utvikning igen...borde nog satsa på en karriär som politiker...back to the subject please...order in class..

Problemet..var att jag var i regel inte attraherad av dem...visst för en natt med älskog, men inte för något långvarigt (läs över frukost)..de jag var attraherad av kände inte riktigt samma för mig...snarare bort med grisen..den där kan vi inte släppa in här...

Anledningen till att honorna blev attraherade av mig var väl för att vi spelade i samma liga...inget för mig jag har alltid sökt mig till allsvenskan...i värsta fall Superettan...div.3 var inte särskilt intressant på den tiden..tyvärr slarvade jag med försäsongsträningarna och nu harvar jag i div.7...jag får dåliga träningstider...planerna ska vi inte prata om och vissa dagar drömmer jag mig tillbaks då jag provspelade för någon storklubb...nu skulle jag kunna göra allt för en chans i div.3, men tåget har gått...hur mycket jag än satsar på försäsongsträningen så finns det yngre talanger som tar min plats..yngre förmågor med betydligt bättre grundkondis..

Frågan är om div.3 skulle vara nog om jag väl får en chans igen...kommer jag att återigen bli äregirig och sikta högre upp..är det något jag har förstått med åren så är det att jag bara blivit mer lärd..inte klokare..jag vet att Eric Lemming inte alltid är svaret på sportfrågorna i Geni, men jag kommer antagligen att svara det när det väl kommer till kritan...

Vi repeterar ett tidigare inlägg..allt handlar om utseende, status & personlighet..
Utseende..nope inte en chans att jag klarar mig på det..
Status..du skämtar? en amöba har högre status än mig..
Personlighet...här blir det knepigt även om jag mot förmodan skulle ha en intressant personlighet (försök tänka er in i det..lite fantasy så här på kvällskvisten..) är jag osäker om jag skulle bli glad för att någon älskade mig för min personlighet...

En kvinna som har ett sådant djup att hon kan bortse från både brist på status och ett fängslande utseende..näe...vet inte..känns som att det skulle bli så pretentiöst...sitta och orera om kvasifilosfiska grejer..lite pseudo-intelligenta konversationer (många stora ord där..måste nog ta en paus..)..skulle jag överhuvudtaget trivas med det?...nä'ru en vacker flicka med grönvitt hjärta..där är hon..drömtjejen...

Skitsamma...får väl hoppas på att jag lyckas göra en Åshöjden någon gång..tills dess får jag leva i min ensamhet här nere i gärdsgårdsserien...

"Some say football is about life or death.
They're wrong. It's much more important"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback