Alla heter Glenn i Göteborg...

Ibland är man lycklig...som när jag vid niotiden ikväll gick över Skanstullsbron på väg hem till Söder igen...5-2 mot GAIS...känns underbart...för ett ögonblick glömde jag min egen måltorka och var lycklig..fick skrika ut lyckan fem gånger ikväll...le lite snett när Fisken missa straffen..jubla åt PFOs tunnlar...

Men varför har Pinochio rakat skallen?

Hann bli kär också...hon var så vacker...blond och klädd i grön-vitt...hmm..henne kommer jag aldrig att se igen..men nu har jag en bild klar av drömtjejen...hon ska va klädd i grön-vitt...

Förresten hur B är Tomas Ledin egentligen?? damma av en 25 år gammal låt...vet inte hur mycket han fick, men han borde ha betalat skiten själv...nu blir det till att beställa "Global fussball ok" med Tyskarna från Lund....vill fan inte höra VM-låten en gång till..de kan spela skiten i Leksands islada om de vill...

Jobbet idag var...ja..va fan tror ni..oinspirerande...även om jag vet att det är skitsamma tänkte jag förbereda mig inför lönesamtalet imorgon...så jag läste igenom blanketten som jag och chefen ska fylla i gemensamt...sop-grej om du frågar mig...står en massa skit...attityd..va fan..jag har en positiv attityd och hör sen...öppenhet för förändringar...alltså..jag har rätt så enkelt är det..det ska göras så här...värst var ändå..och nu har jag glömt rubriken, men..."den anställde kommer med många idéer"..va fan? vad är godkänt på den punkten...3 i veckan eller va? Ska jag va någon sorts uppfinnare? det stod inte i min arbetsbeskrivning...jaja...

Får jag 3 papp till är jag nöjd...då har jag ändå spelrum för att få högre i framtiden...fast om jag följer facket ska jag ha 5 tuss till...men det lär aldrig hända...fatta chocken jag skulle få?? öööooååeeee..vänta lite måste radera en massa inlägg i min blogg där jag idiotförklarar ledningen på företaget...

Får hoppas att min tripp till paradiset (läs Söderstadion) botade min förkylning...

Slutade i tid på jobbet idag..så jag hur lugnt som helst skulle hinna att äta innan matchen...ja jävlar..SL..inte direkt att lita på...var orolig direkt jag kom upp på perrongen i Kista..smockat med folk...med en asgams målmedvetenhet (borde använda den på krogen nån gång..) letade jag mig fram tills jag stod nog långt fram för att komma med nästa tåg...när vi kom till Hallonbergen (nästa stn) säger tokfan som kör tåget..pga tidigare stopp i trafiken kommer detta tåg att tas ur trafik...blir det inte värre då???

Till slut kom jag hem iaf...fort som fan byta om...på med Bajen-tröjan..sen ställa sig framför spegeln...halsduk eller inte halsduk...få se..hade den mot Helsingborg (seger), men inte mot jyrgårn (0-0)..saken klar..halsduk på och promenad över bron..och nästa match ska den också vara på...

Det enda tråkiga från matchen...fick inte tag på något programblad...jag älskar programblad..vill alltid ha såna...

Det roligaste innan match....hyllningen av handbollsgrabbarna...

PFO & Kapten Mikkel visade storhet efter matchen när laget tackade fansen...de tystade oss och startade en ny ramsa "Vi vill ha Börje kvar"...som sen ljöd över Söderstadion...hoppas äpplet hörde den...Börje e en matris som blivit uppsagd pga ekonomiska skäl...surt....hoppas de ändrar sig..han verkar vara riktigt populär bland spelarna...

"Vår Max, han är landslagsman
vår Max, han är landslagsman"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vill veta allt om den nya lönen :o)

Postat av: Jerk

jag också..lönesamtalet blev inställt..för andra gången..lönerna är tydligen inte klara..men ny chans på tisdag...

2006-05-11 @ 22:41:01
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback