Bira, bira, bira...bärs, bärs, bärs..

3 innebandymatcher, 1 pizza senare är jag redan inne på andra ölen...ikväll kör vi sjöslag på riktigt...några grabbar kommer snart över och vi ska spela poker...skitkul..eller ja..de som var med hos min kusin sist ja spelade poker grämer sig nog att det inte är med ikväll..yup...lär väl bli slagblack efter en kvart...

Innebandy-cupen? Hur den gick?..jovars...jag blev lagets skyttekung (var det någon som tvivlade?)....seriöst?...JA..jag blev skyttekung....jag gjorde ett mål...vår målskillnad blev 1-17 på tre matcher (0-9, 1-3 & 0-5)...så laget var inte på topp...jag däremot gjorde ju mål...seriöst, vi var lite kort om folk, så vi orkade inte...det var egentligen bara i första matchen som vi var helt chanslösa, men eftersom alla har tränat som mig inför cupen palla vi inte riktigt...det är Martins fel...

Annars har det inte hänt så mycket sedan sist (duh!)..typ sovit...åt av min underbara lasagne (undrar när mitt skryt om mina kokkonster ska ge resultat??) till frukost...nu har jag bara 2 portioner kvar i frysen...men jag har ju också 2 portioner med stekt fläsk och mjölkstuvade makaroner i kylen...sedan har jag även 22 öl där...Heineken..rock'n'roll-öl....

Näe...ska kanske koncentrera mig lite på ölen...så jag ligger i fas när de dyker upp...ja, jag vet..klar alkis-varning..sitta och dricka själv..men det är bara för en kort stund..trodde de skulle vara här redan...och en öl till pizzan måste ju va ok??

Åt förresten inte upp hela pizzan...duktig Jerker...

Förresten...tänkte jag skulle ta på mig en t-tröja jag inte haft sedan i höstas...den satt lite tajt då..tänkte att jag har fan gått ner lite nu...kommer bli skitsnyggt....sällan hostar hackspetten..den sitter fan lika tajt idag...det är beviset...kläder drar ihop sig om man inte använder dem på länge...har jag fel kan jag ju fan skita i att träna överhuvudtaget....suck....nåja, mer öl så glömmer jag det...sen slutar det med att jag står på bardisken med naken överkropp på Gröne Jägaren...

"From the bughouse, from the gutter
This one goes to you.."

Jerk

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det möjlighet att åka med dig och Kash ut? Jag kan ta mig vart ni vill för att plockas upp...

2006-05-29 @ 09:06:25
Postat av: Kenny

Det var alltså jag som skrev det senaste.

2006-05-29 @ 09:07:03
Postat av: Yvonne

Nej tyvärr Kenny - kan du ta dig vart du vill, måste du så klart ta dig hela vägen. /Jerks sekreterare

Postat av: Jerk

Nu var du elak Yvonne...klart jag fixade så grabben fick skjuts av Kash... :)

2006-05-29 @ 23:33:08
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Yvonne

Fan, jag som tänkte rensa upp åt dig i bekantskapskretsen - otack är världens lön :o)

2006-05-31 @ 19:01:38
URL: http://vonsans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback