Fredag, Lördag (Guld)rus...

Blir någon överraskad då jag avslöjar att det blev mer än en öl på Medis i fredags? Näe..tänkte väl det...Pitan va schysst iaf..började med "Men va fan..du har ju blivit skitsmal"...njae...mindre fet heter det väl?...skönt att någon ser skillnad i alla fall...fan, såg nästan ut som Tompa Cruise där...men, hur många öl har jag missat egentligen?

Sedan fortsatte det...Carro kom...en yppig kvinna som är hans KK eller om det är tvärtom..vacker är hon iaf..och trevlig...för att fortsätta med filmisar-liknelser så liknar hon Renée Zellweger..fast söt....så efter Kvarnen Medis gick vi till Tiffany's på Götgatsbacken..fler öl..och någon vidrig shot som fortfarande bränner i käften..vidare till Sibyllan och en burgare, sen in på Folkungagatan och Bullwinkle...var för lång kö till Kvarnen...på Bullwinkle tog pengarna slut så kortet åkte fram...näe nu drar vi vidare..Kelly's kanske...ringer Ugge och hör om han är där..

Näe, men vi har grillfest hemma på Essingen..kom förbi...så jag vinkar in en taxi, vi sätter oss i och drar ut mot Stora Essingen..då hör jag i mobilen hur Kristine säger "Nej, Jörgen..vi har ingen fest, vi ska gå och lägga oss nu.."...eeh du...det är ingen fest här...nähä..bara för taxin att vända....100 spänn och vi är tillbaks på Folkungagatan...en tjej försöker locka Pitan till Göta Källare, men han ska hem...ska flytta under morgondagen...

Bjuden på inflyttningsfest den tionde...hmm undrar om han har koll på att Sverige möter T'n'T då?? i VM??

Så jag drar Götgatan ner till Skanstull..stannar till på Mickey D's..de har verkligen inte McFeast..får nöja mig med en QP istället...trist...är samtidigt i telefon med en gammal tjejkompis från skogen..talar med henne i två timmar...somnar sedan på soffan...fick i mig burgaren iaf...dagen efter ringer ett fan...Mi förebrår mig när jag säger att jag var ut dagen innan..du har ju inte råd...men va fan...vi har inte talats vid på ett halvår..hur fan vet du det?? Läser din blogg...jahapp....

Fan, fint väder ute..borde göra något...går ner till Kanalplan och ser Talangerna visa upp noll vilja...inser också att tv4+ kör off-tube på sina spanska matcher...ser Robban Perlskog på matchen..några få timmar senare kommenterar han spanska ligan...

Går hem...tvättid...trist..slår på tv:n....Bajen leder mot Sävehof..va fan..det kan gå vägen..ja..kom igen nu...visst fan går det vägen..BAJEN HANDBOLL SM-GULD 2006!!!!!

Så jävla skönt..detta ska firas...skippar matlagningen ikväll...det blir pizza istället...kan laga mat imorgon...

"Vi e Bajen, vi e från Södermalm
Hovet, Söderstadion, Zinkensdamm"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback