It's not a trend anymore...

Har varit borta från bloggandet ett par dagar..är det någon som har märkt det?

Nähä...iaf..i tisdags skulle jag köra 5-kamp på Grönan med Mini och grabbarna, men då vi satt inne i Kryddhyllan och sög på varsin öl så regnade..äh va fan..vi beställer in ett rör till istället...sen drog vi till Eken..jag var hemma runt halv två..

Fulsms:ade med Nattis lite...hon ska samboträna i sommar..när jag utbrast va? ska du bo hos mig?? svarade hon "Ja..bor med dig om det är ok...Vakna varje morgon, sex före frukost ;)"...så nu ska jag börja äta frukost....tror ni hon menade det? näe...inte jag heller...inte ens på fyllan trodde jag på det...men det hade varit vackert..ja, kanske inte tanken på mig naken...men tanken på hon naken i min säng...den är vacker...

Jodå...ni gissade rätt...jag dök upp väldigt sent på jobbet i onsdags...och eftersom det är långhelg var jag ensam efter klockan fem...kul i jul....imorgon ska jag också jobba...kändes som en bra idé förut..nu känns den usel..borde ha varit ledig så jag hunnit städa...

Men idag då? Näe...var för trött...dammsög rensade bort lite döda blad från ormbunken (eller vad det är..)..sedan orkade jag inte mer...strök kläder också...plockade ihop, men förmådde mig inte till att städa...igår somnade jag framför tv:n vid åttatiden på kvällen...vilket underbart liv jag lever...

Nåja...på lördag är det utgång igen....först innebandycup..sedan sjöslag med innebandylaget...ser fram emot det...kunna sova dagen efter utan jobbångest...en ångest som dyker upp först när jag insett att jag sovit bort halva söndagen och att det snart är måndag igen...

Näe..det är något som går nu....får inte riktigt till det...orkar inte blogga just nu...kanske blir bättre om jag väl har städat lägenheten nån gång...så man får känna sig lite duktig...


Kommentarer
Postat av: Charlotte

jag har märkt din frånvaro iaf ;)

Postat av: Yvonne

...men i ljust minne bevarad :o)

2006-05-26 @ 23:21:37
URL: http://vonsans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback