Mr Fixit och lite utfyllnad..

Idag har jag varit riktigt engagerad på jobbet...ja, när jag väl kom dit då...kom lite sent..dök upp vid halv elva-tiden...inte för att jag låg sömnlös och grubblade eller något sånt..nej, jag sov 8 timmar..skitskönt..vet inte när jag sov så länge sist...

Iaf...mitt engagemang...ansträngde mig riktigt..räknade ut ett kablage..nej, det här håller inte...bad Schweiz skicka en offert istället..så nu fick vi en riktigt bra marginal..ringde säljaren eftersom han dragit hem redan..fråga om svaret var okej..skicka sedan ett mail och bad innesälj offerera...räcker det med gnista nu? Får jag 3 papp till direkt? Nähä..kanske ska skita i det i fortsättningen då...

Fått mail från kunder och leverantörer efter lönesamtalet (nä, inte ens jag är så patetisk att jag gnäller för dem...men nästan..)..ett helt gäng faktiskt.."Det är det jag alltid sagt du är helt otrolig"..nästa.."Hörde från Jeanette här uppe att du är killen som fixar allt"...the list goes on...hur fan kan det vara värt så lite??...om jag fixade det han bad om? Givetvis..jag är killen som fixar allt..han hade sitt datablad en halvtimme senare...den förste fick sina specar nästan med vändande post...I can't help it..I'm just that good...

Carola vidare..på lördag ska jag och dotra krypa upp i soffan och titta...sedan tar det en halvminut innan hon kliver ner på golvet igen och börjar dansa och sjunga..då kommer jag att titta på henne och bara känna kärlek....efter 6-7 låtar kanske lite irritation eftersom hon dansar framför tvn, så jag missar de urringade och kortkorta...men det blir nog mest kärlek...

T på jobbet lär också titta..han är en äkta schlagerfjolla..ja, homosexuell alltså...det var aldrig någon som sa det..men det kunde jag räkna ut med röven...eeh..det där lät inte som jag tänkt mig..jag menar att hans manér tydde kraftigt på det...och jag hade rätt...jag vet för jag har varit där...hey, just kidding..bara för att han är homosexuell betyder det inte att han har dålig smak...han fyllde år idag också..iaf...

En parantes som egentligen inte handlar om någonting, men används för att fylla ut så texten blir så där jobbigt lång att ingen orkar läsa hela skiten..vilket gör att jag kan skriva vad som helst på slutet...mest använder jag iofs det till lösryckta meningar ur olika låttexter...ikväll blir det inte riktigt samma sak...denna gång har jag vänt mig till de tecknades värld...och en teckning av Randy Glasbergen...

"A pessimist would say the glass is half empty.
An optimist would say something naive and annoying"

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback