Näe...läs en bok istället..det här inlägget suger..

Till helgen ska jag åka på kortsemester med grabbarna hemifrån..vi ska nånstans i Sverige..fortfarande hemligt..de ska hämta mig i Örebro...så mycket vet jag...

Så då borde jag vara glad och förväntansfull? Joo....men nu börjar problemen hopa sig...lånet för balkongen hinner inte komma innan jag åker..så de extra tusenlappar jag tog i lån där hinner jag inte få..med andra ord..jag är pank...eller näst intill pank..känns som om jag måste sälja min kropp till forskningen...nej, jag tänker inte göra någon mer koloskopiundersökning...

Eller så kan jag växla in mina småmynt..det är nog ett par tusen iaf...

Sedan börjar jag få ont i halsen...de vet vi alla vad det innebär...om 2-3 dagar är jag genomförkyld...borde stanna hemma och kurera mig redan imorgon..men det kostar pengar och jag ska på Bajen-GAIS..det ska chefen också, så risken finns att vi skulle råka träffa på varann..dåligt alternativ alltså...det är bara att hoppas att skiten blåser över utan att jag blir särskilt sjuk...vad är oddsen på det??

Är alltså på ett otroligt ostrålande humör..vädret gör det inte bättre...fan, flickor..klä på er...jag klarar inte det här längre...måste nog flytta upp till Sörsjön...där finns det väl ändå inget att titta på..fast grannen är väl bara 80..kan vara farligt...måste hitta ett ännu mindre ställe..typ Njutånger eller någe sånt...

Eller så får jag sälla mig till de 14% som köpt sig fria....

Är sorgligt oinspirerad till livet just nu..allt är skit..inget är kul..en massa skitspelare som skaffat sig en smutsig attityd i APA if är uttagna till VM...men Salle tog de bort..för vem? Micke Nilsson..suck..vi åker ur direkt...tre matcher sen hejdå...det enda som kan rädda oss är en lång skåning som spenderade sin italienkarriär sittandes i en Irländsk pub och gnälla över att han inte fick spela...backlinjen skrämmer ingen..

Undrar om min attityd till livet har att göra med det kommande lönesamtalet på torsdag...det där jag återigen får en käftsmäll..och sedan det sedvanliga "vi tror på dig"..my ass you do...

Skitsamma..Bajen e bäst ändå...

/J

Kommentarer
Postat av: DawnLord

Så då trycker man ett fotspår här och påvisar att man varit här, gillar bloggen och har med bloggen bland mina länkar.

Postat av: Jerk

Yes..en läsare..äntligen :)
Får kolla in din blogg lite noggrannare när inte chefen hänger över axeln...

2006-05-10 @ 11:58:46
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Charlotte

haha eller hur! kändes nästan som en säsongsavslutning!

2006-05-10 @ 17:09:56
URL: http://chulls.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback