Skänk en slant till en fattig bloggare

Var modern idag..gick in på telia.se för att kolla min telefonräkning...skulle jag inte ha gjort...mitt internet går på mer än 1000 pix på räkningen som kommer nu i dagarna...måste surfa mindre alltså...det är inte så lätt...försöker lite ikväll iaf...därför skrivs detta inlägg på jobbet..näe..jag har slutat jobba, så de kan väl inte gnälla på det? Är förresten ensam kvar så..vem ska kolla mig? städerskan?

Kanske måste starta en insamling för att jag ska ha råd att fortsätta surfa...det är ju mitt liv...det är på nätet mitt sexliv finns...på nätet läser jag allt om Bajen...skriver den häringa bloggen (ja, det bryr ju sig folk om också..vakna!!)..

Skitsamma..har precis gjort månadsrapporten..en ångestbit mindre att bry sig om..nu är det bara allt det andra som borde göras, men jag tänkte försöka ha ångest över det imorgon istället..nu ska jag koncentrera mig på ett skriva ett fylligt inlägg om ingenting (mitt liv alltså) så att jag sen kan gå hem och titta på Grey's anatomy...

Nästa måndag har jag lönesamtal..givetvis finns det en blankett som ska fyllas i om vad man ligger på för nivå och blablabla...tycker det är så trist...jag skiter i om jag ligger på den nivån jag ska..eller rättare sagt..jag är på en högre nivå än min lön...nu är det extra viktigt att jag får en schysst lönehöjning..så jag har råd att betala telefonräkningen...får väl inse att jag inte heller denna sommar får njuta särskilt ofta av uteserveringar och sånt som hör till..öl, tjejer i kort-kort...kaskadspyor på Götgatan..

Hade ett bra samtal med dotras mor...hon har kollat upp kostnader för flyg från Ålahuvudland till sthlm (surprise surprise)..det blir dyrare än nu och dotra kommer jag bara att träffa en gång i månaden, men vi ska försöka sno åt oss nån extra dag i samband med det då...vi får se..hoppas det funkar..är bara så överraskad att hon kollat upp allt...vi blev överens också om att jag ska ha dotra två veckor i augusti..så det blir hela semestern...ska försöka klämma in en Bajen-match under tiden..finns nog två alternativ just nu...det måste gå...hon ska också få känna gåshuden när de spelar Just idag är jag stark...

Nu är jag jävligt hungrig..det brukar sluta med en kebab-tallrik..inte riktigt bra kanske, men jag kan försvara det med att jag spelat innebandy idag...hur det gick? jag var hygglig...inte lika urusel som på fotbollen igår iaf...

Nu ska jag dra mig hemåt..

Ha det,

Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback