True love...

Igår kväll blev jag alldeles kär...jag satt och såg på hockeyfinalen när det ringde..men, vem fan ringer nu??

Hej pappa..jag ser på hockey..Tjeckien mot Sverige...Sverige vinner...

Jag blev nästan tårögd...hon sitter med sin mamma och tittar på hockey på tv:n..oj, jag måste ringa pappa..tjeckien såg vi på för tre veckor sedan..hur vackert är inte det? Då har hon ändå spenderat helgen med mig...och knappt hunnit hem till sin mamma innan hon ringer mig...

Då har ändå helgen inneburit att hon hjälpte mig att tvätta, såg på när jag klippte mig och sen haft en allmänt sur far....ja, vi såg på fotboll också på lördagen, men ändå...ingen direkt höjdarhelg...förutom att hon var hos mig då...

Visserligen påstod hon att min Lasagne var hennes bästa mat (va? men min gryta då?)..sen tyckte hon att jag kanske skulle bli en sån som lagar mat åt andra...eftersom du lagar sån god mat....swear to God..if she weren't my daughter I'd marry her...

Skönt är också att hon redan i sin unga ålder förstått viktiga saker som i lördags...Bajen TFF förlorade...men pappa..Bajen är bäst ändå...

Nu ser hon redan fram emot nästa gång hon kommer ner...då ska hon få följa med på mitt jobb och se på när jag spelar fotboll...pappa, du är duktig på fotboll (It's gonna be a rude awakening for that girl..)...

Nu kommer hon ner en dag senare..eftersom hon som sjunger "Jag ljuger så bra" (Linda Bengtzing alltså) uppträder i Falun....blir väl bra ändå antar jag...vi ska på fotboll igen också...Bajens damer...

Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback