Äntligen är jag en upplyst man!!

Är lite besviken på min far...insåg efter gymmet att han inte lärt mig allt som man behöver veta här i livet..

Kanske är det någon sorts generationsfråga, men ikväll efter jag kört ett spinningpass (yup, tredje gången jag tränar den här veckan..duktig Jerker) fick jag se det..begriper inte varför han aldrig sa något? Hur skulle jag kunna veta?

Tack gamle man!!
Äntligen känner jag att jag lärt mig det jag behöver...kanske, kanske lättar det nu. Kanske jag till slut får framgång med damerna. Innan denna kväll begriper jag inte hur jag lyckats (de fåtal gånger jag har lyckats), men nu känner jag mig fullärd..äntligen!!

Vad jag lärt mig?

Att deo inte bara är till för under armarna. Nej, den ska även appliceras på halsen, på fötterna och framför allt i hela skrevet.

Japp, ta ett rejält tag med roll on:en och dra fram och tillbaks mellan ljumskarna, men först fötterna..du får inte glömma fötterna..tyvärr var jag tvungen att skynda mig till tuben, så jag missade om deon även ska appliceras på baksidan. Kanske någon av mina läsare kan upplysa mig om detta?

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback