Att göra sån där hund ni vet..som han Bosse..

Hmm..att fylleblogga kanske inte var så bra..på några få ord lyckades jag få alla mina två läsare att tro att jag skulle skriva något riktigt smaskigt när jag väl nyktrat till..

Sorry, för det, men håll med om att jenterna var riktigt vackra..känns iaf bra att få umgås med det vackra folket en kväll...tror de hade kul också...är nog inte alltid som de träffar en överviktig och bitter 32-åring...

Och allt snusk de pratade...herrejävlar..det fick till och med mig generad...går inte att beskriva det..kanske inte bör göras heller, men vi kom iaf överens om att hon som var lesbisk inte hade vax i håret..hennes frisyr blir så efter att hon eeh..gått en våning ner...

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback