Dagens horoskop i city

Vågen
Du har haft en ganska bra vecka trots allt och nu kan du festa till det lite extra med din kärlek. Och strunta i att tycka synd om dig själv, det är bara inbillning.

Ok..fest kan jag väl köpa..ska dricka mig berusad imorgon..

Men, det måste väl vara okej att tycka synd om sig själv om man inte har någon kärlek att festa till med? Jag ser inte riktigt Kenny på det viset (sorry Alfio)..så jag har ingen kärlek och ikväll tänker jag vältra mig i självömkan över det...(om de inte menar fröken Alkohol då..henne är jag ganska förtjust i, fast jag brukar få en överdos varje gång jag träffar henne..)..

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det är så skönt att knalla in till dig - du har det alltid lika jävligt ;o)

Postat av: Jerk

Roligt att jag kan hjälpa dig..min dörr är alltid öppen för dig..och sängen håller jag varm just in case.. ;)

2006-11-24 @ 20:37:29
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback