Damm, frustration & rena fantasier...

Nu har de tagit bort elementet också...jävla tur att det inte är 10 minus ute...mer damm på hyllorna..och så ska det förbli fram till jul...utan att det är mitt fel...underbart...dammsugaren kommer inte ut på hela tiden...eller ja..kanske gör den det, men just nu är det så mycket bråte ivägen att jag inte ser det...

Värsta är väl att det inte är läge att dra hem någon nu när det ser ut som det gör...wow, hold on a minute here..time out!!

När drog du hem någon...eller förlåt..låt mig omformulera det hela..har du dragit hem någon hittills?? Nej, tänkte det...du har snart bott på Söder i två år och inte lyckats dra hem en endaste förortsbrud?? Shit, are you for real? Fan, till och med Kenny Jönsson är gift...

Iofs, fixar du det inte, men annars vore väl nu den bästa tiden att dra hem någon? Ursäkta stöket, men du vet det är hantverkare hemma..ska få mig en balkong..och sen le lite snett...så..vi får helt enkelt göra det stående medan du tar hand om disken..sorry, men efter jul blir det bättre..

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Rafaela lindeberg

Jag kan ställa upp Jerker,är inte så rädd för lite damm. Kommer efter sena nyheterna.

2006-11-08 @ 16:50:25
Postat av: Bambz

Japp nu får jag ta och skärpa mig :P

Postat av: Jerk

Bra det..

2006-11-08 @ 22:11:53
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback