En liten snabbis..

..vore trevligt nu...och det ska ni få (Jerk is da man..han ställer minsann alltid upp)...

Ska strax bege mig upp till Götgatsbacken..dags för party...yup..date med Fröken Alkohol..och en dag som denna..med regn och rusk vill jag gärna ha nåon att krama och mysa med, så jag drar till det självklara haket...O'learys...ja vaddå? Sportsbar?

Well, det måste vara rena brudmagneten...100% testosteron...jag räknar kallt med att de står i klasar och väntar..inte det? Nåja, en sportsbar är väl iaf ett av få ställen där det är okej att män kramas...

Jag vill ha närhet..kön är nästan egalt...

Nåja...ni får säkert reda på hur det har varit inatt...känner jag mig rätt kommer jag hem..känner mig jättepigg..slår på tv:n...hmm..A-team redan slut...kanske blogga lite..sen sitter jag och blundar med ena ögat för att se vad jag skriver...imorgon vaknar jag upp med ångest för vad jag skrivit..tills jag upptäcker att det var totalt ofarligt...

Tror jag har en trekant på gång...Fröken alkohol och Hanna...ja...vänster-hanna..sluta..jag vet..roligast i världen..kan inte hjälpa det..

Värsta av allt? En 10-åring som lärde mig vitsen när jag var någon sorts funktionär på Skinnarcupen..

Nej..nu är det fest med folk från byn...ses under bordet..

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback