En strålande affärsidé

Någon som inte hört talas om "Girls gone wild"..filmerna med fulla collegeflickor som visar brösten under spring break..typ..

Killen som kom på idén (ett geni) är stenrik (ofrivillig vits..jag blr snart deporterad till götet..), så idag via ett par öl knäckte jag idén som kommer göra Curlingkanalen stor..

Satt och åt middag på ett ställe vid Fridhemsplan med ett par kompisar från just Curlingkanalen (ja de är ju inte födda där, men..)..då jag förklarade vad som saknades när de sänder damcurling (det är en stor turnering i Danderyd som pågår just nu..såg ett pass tidigare ikväll)...det måste vara mer sexistiskt...tvinga dem att spelai kjolar och urringat...det är klart..det är lite kyligt där nere så..

Min mest geniala idé var "ass cam"...filma bakifrån när de slajdar...efter säsongens slut släpper vi en dvd där vi korar Most Valuable Ass och även givetvis..lite bloopers...asses that shouldn't been filmed..totalt sexistiskt och givetvis framgångsrikt...

Kontroversiellt?? Japp..och direkt ökar nyfikenheten på Curling...folk kommer surfa in på
Curlingkanalen och sponsorerna blir glada...

Vi snuskgubbar kommer betala för dvdn överlyckliga över att få se elitidrottskvinnor spänna skinkorna och förfärade hur en del av dessa kvinnor är byggda...

Tacka mig inte...betala mig..

Trots allt....jag är i Danderyd fast min favorit inte är där...var fan är Finland?? Kiskinen, var är hon?? Henne har jag varit hemligt förälskad i sedan jag såg henne i Sumpan för ett gäng år sedan...nåväl...jag hittade en favorit i Norge, de unga flickorna från Sumpan (hej, här är lite Jesusjuice..smaka..) och några danskor..sen tillkommer lagen jag inte sett än..kanske hinner dit imorgon eftermiddag...

Nu ska jag väl gå och lägga mig kanske..jävla båt...den var trevlig när vi plockade upp flickorna efter nakenbadet i somras..nu är den bara jobbig...ingen frukost har jag heller..

Men...som min dotter säger: Pappa, Hammarby är bäst ändå!!

/Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback