Fars dag

Idag är det Fars dag...

Hade jag varit uppe i skogen hade jag tänt en marschall (jobbigt att vara besserwisser och lat..orkar inte ta reda på hur det stavas) vid tjärn för min far...tjärnen där vi spred hans aska för 4,5 år sedan...

Jag förväntar mig inte få något samtal från min dotter...hennes mor har noll koll på sånt...ja, hon är säkert fortfarande sur för att hon inte fick låna pengar också..får ringa henne i början av veckan antar jag...se om hon har lugnat ner sig eller om hon fortfarande är en surfitta...

Oj, kom från ämnet...Fars dag var det...

Tror inte jag fått någon fars dag-present av min dotter någon gång? Nu är hon inte riktigt i den åldern än så hon har koll på sådant heller...hon fyller på sommaren, hennes mor på vintern och pappa emellan typ..ungefär sån koll har hon..

Nåväl, jag får ligga i soffan och låtsas att hon ringer upp och säger grattis antar jag (många martyrpoäng nu..)..

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback