Försenad ångest..

Nu börjar jag få ångest över lördagen..

Har visst utövat telefonterror mot halva företaget..en lirare hade 7 meddelanden i mobilen när han slog på den i söndags..någon annan har jag typ skällt ut för att han inte svarade (eller något sådant..)...värsta är ju att jag får nog tro på dem..har själv lite dålig koll vilka jag har ringt..kollade samtalslistan i söndags..och mådde lite dåligt, men det här var nog värre än jag trodde..

Det värsta är att hälften av dem har jag inte ens i telefonboken, men en av de få saker som fungerade i lördags var visst mitt sifferminne..detta trots att i stort sett övriga delar av hjärnan simmade i sprit..

Skickade visst ett sms till
the Sunne girl också (vaket Jerker..lyckat...hur kan du ha missförstått tystnaden som rått sedan i juli?)

Nu ska jag göra klart en förfrågan..sedan ska jag och ångesten gå på en lunchdate..ikväll kanske jag kan bli kvitt den genom att träna..hoppas...förresten sträckte jag mig i magen på innebandyn igår..måste varit när jag lekte strandad val på mittplan..

Blir alkolås på mobilen nu..kanske..

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Blue

Hahaha känner igen det där med fylleringande. Hmm inte jag då men sambon och hans kompis. Det är ganska underhållande bara att titta på en något överförfriskad person som försöker hitta rätt på mobilen.

Hoppas du mår bättre nu.

Postat av: Jerk

jodå..tränade lite efter jobbet..mår väl bra nu..till mitt försvar så skulle en av de jag ringde ut (sa han i fredags) och jag fick aldrig tag på honom eftersom batteriet dött i hans mobil.. :)

2006-11-27 @ 23:52:59
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Linda

Man ska inte ta med mobilen ut när man dricker... det är bara skadligt...

2006-11-28 @ 13:18:16
URL: http://blogg.passagen.se/lee79
Postat av: Jerk

Näe..det är nog sant..idag var det en av säljarna som var snäll och spelade upp de meddelanden som jag lämnat på hans telefon i lördags..inte bara för mig..nejdå..för min chef, för VDn och övriga som ville lyssna..så ångesten som försvunnit kom tillbaks lite :)

2006-11-28 @ 17:59:33
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback