Jaha, så dog sexlivet igen..

Wtf...min granne mittemot har en kille i sin lägenhet!! Hon har aldrig det..varför? Har hon tröttnat att vänta på mig eller vad är det frågan om?

Hon har aldir någon där..hon sitter bara och knappar på sin dator i köket...iofs..hon flyttade datorn till rummet en vända några veckor nu i höstas, men det verkar som om det bara var en infallsgrej, för nu är hon tillbaks i köket, men en grabb??

Samtidigt håller hennes granne ovanpå att flyttstäda...ja..precis hon..hon som visade brösten en gång de första veckorna jag bodde här...hon som efter ha sett tungan min slå i golvet knappt varit hemma (jag väljer att tro att det beror på att hon bott hos sin pojkvän eller flyttat till en annan ort för att studera och inte pga pervot mittemot)..

Fan, ska det vara så här? Mitt sexliv kommer dö ut totalt..får hoppas att den som flyttar in är lika frisinnad så det inte var en onödig investering att köpa den där kikaren...

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback