Måndag, lycklig måndag..

Vilken sjuk dag..knappt man tror det är måndag..

Visst, den började nästan som den brukar..alarmet ringde efter ca 4 timmars sömn..jo, Fear Factor-partävling igår natt igen...

De blir roligare och roligare..det där riktiga white trash-paret slog till igen..den här gången fick hon panik efter att de lagt henne i en plexiglaskista hällt över ett gäng kycklingfötter för att sedan avsluta med att hälla över 400 råttor (mannen skulle ta upp 10 fötter med munnen)..hon började gråta och de fick avbryta..mannen (eller ja..man och man, men ni förstår vad jag menar..) började givetvis att tracka henne..

Men du sa ju att det inte var några problem? Va fan nu förlorade vi 10000 dollar..Han har ett stort empati-konto må jag säga..

Paret som åkte ut är jag övertygade om att de gjort slut vid det här laget..de skyllde allt på varann, sedan sa mannen förlåt och försökte trösta henne, men hon stötte honom bara ifrån sig..känns som om det finns lite problem där..förra avsnittet var hon lika besviken på honom så..

Fast jag var väl på min måndag va?

För ovanlighetens skull gick jag upp i någorlunda tid..redan 7.25..på en måndag!! Tog lite väl god tid på mig att duscha och så..packade väskan..drog ner till tuben..fick sittplats..helt sjukt..vid T-centralen kom ett bakslag...nästa tåg till Kista om 11 minuter!!

Fast, som jag lärt av Håkan, hoppade jag på nästa tåg till Kungsan (motsatt riktning) och fick på så vis en skön sittplats på tåget till Kista..hehe slapp stå och trängas på perrongen med de andra hjonen..

Är inne på jobbet redan kl.9...inom flextiden..på jobbet flyter det på ganska bra..jag lyckas lösa ett gäng uppgifter...några gamla surdegar betas av (materialdeklarationer, ursprungsavtal och RoHS-certifikat..visst är ni avundsjuka på mitt jobb??) Påbörjar en ny förfrågan..pratar med en Schweizare som efter 1,5 vecka har upptäckt att jag skickat en sjukt stor förfrågan till dem...är det bråttom med denna? Ja, nu har det ju blivit det, då ni har såsat i 10 dagar!!

Äter mjölkstuvade makaroner med Falukorv och Fläsk (mumma) till lunch..

Läser Falu kuriren på nätet som vanligt..fortsätter jobba..får VDn att skriva på något certifikat om banned & restricted material (nu är ni fan avundsjuka?)..slutar redan kl.18...jag har ju packat väskan..dags för träning..

Visst spinning...tantvarning...har iaf ändrat från Bas till Medel nu..det går bra..får nästan inte alls ont i ryggen...känns som om jag får blickar av en bystig deltagare (ego, ego..du satt ju fan bredvid spegeln..reality check please..)..ena tjejen framför mig imponerar stort på mig (nej inte så..eller ja.så också då..)..hon drar på så tungt motstånd att hon nästan får hoppa ner pedalerna ändå kör hon hela timmen..

Tuben från Kista..lite folk...till och med sittplats på gröna linjen...köper en rulle snus (Jerker lycklig nu.)..

Hem..laga till lite mer Falukorv..jag vet..falukorvsvecka just nu..går i vågor sånt..

Ta ner persiennen, så målaren kan göra sitt sedan..snickaren har faktiskt varit här..

Fan, en helt okej dag...har i princip haft sex också...fick en puss i en kommentar..Well, this guy is no longer a virgin..

Och imorgon är ledningsgruppen på strategidag ute i Sollentuna..hela dagen..inga chefer kvar..så jävla skönt...sen kommer de in på onsdag förmiddag efter att de avnjutit en tre-rätters och sovit över...så de kan inte komma in sent imorgon eftermiddag och förstöra min dag..

Det är fan klackarna i taket idag..nu ska jag göra slut på mina fördelspoäng hos Telia..bara för mig..

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback