Måndag..ganska hygglig måndag..

Ja..jag tränade idag också!! duktig Jerk..men det tog emot..är du inte lite bakis än? Kanske borde jobba, du har ju mycket att göra? Visst ja..du måste handla hinner du verkligen det om du tränar?

Jag slalomade mig igenom alla hinder och tog mig till kärringspinningen...dock så fick jag ont i ryggen ganska tidigt..för mycket mage att bära på...speciellt nu då det verkar som om jag sträckt nån magmuskel (ja..otroligt nog är det nog ingen fettcell jag sträckt..för det går väl inte?)..

Väl hemma ringde det mest hela tiden ett tag...nån telefonförsäljare..min mor (hon har visst brutit 2 ben i mellanfoten..eller nåt sånt) sen ringde dotras mor också..ett glatt och kort samtal...hon ska till sthlm nästa måndag och dotra ska sova hos mig..visst blir bara en natt, men ändå..jag får träffa henne en kortis..det känns bra..

Förresten är jag elak som tycker det är jobbigt när mor min ringer en gång varannan vecka? Fan, hon bor i en by med 100 invånare..det händer inte så mycket, så jag får höra allt två gånger..minst...

Jag trodde själva tanken med att flytta hemifrån var att frigöra sig från föräldrarna?

Till saken hör väl också att hon alltid ringer när jag äter eller lagar mat...alltid..utan undantag...hon kan ringa vilken tid som helst..hon lyckas alltid pricka in mina mattider...

Upptäckte i morse att de tagit bort byggställningarna för balkongen..då borde den vara okej att gå ut på?
Nej, de gjorde inte det imorse..jag upptäckte det i morse..de måste tagit ner dem i fredags..jo..kanske borde bli lite mer uppmärksam..

 /Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback