Shuffle up & deal

Ok..snott den här från..eeh..de flesta tror jag, Dauphine & Miss E iaf..

Will it be ok?
Konungens skål - Lars Demian (betyder det att jag vinner?)

How are you feeling today?
Hopeless case of a kid in denial - The Hellacopters (oops..tja, fredag och sitter hemma..you do the math.)

How do your friends see you?
Jag vill gå hem med dig - Lars Winnerbäck  (ååh..jag är smickrad..eller är de bara trötta på mig..önskar det fanns någon kk nu..)

Will you get married?
You weren't even close - Weeping Willows (Tell me something I didn't know already..)

What is your best friend's theme song?
Shoreline - Broder Daniel (eeh...tja..många av dem bor kvar i utflyttningsbygden så..)

What is the story of your life?
Söndermarken - Lasse W igen (entonigt och höstdystert..ja..okej då..e väl skitsamma..kommer ju ändå aldrig att gifta mig..)

What was high school like?
Forever doesn't live here anymore - Marit Bergman (huh? Ok..visst vissa dagar var väl evighetslånga..speciellt när man hade Grott-Tore)

How can you get ahead in life?

Crimson Ballroom - The Hellacopters (Va? Luftgitarr menar du det?)

What is the best thing about your friends?
Släpper in dem ändå - Ånglar, Krigare & Banditer (om det är det bästa vill jag inte veta vad som är värst.."fast jag tror jag kämpar släpper jag in dem ändå..djävlarna blir hjältar, det är alldeles för få som går"..)

What is tonight going to be like?
What's the use in trying - Moneybrother (I just can't make my drems come true..hahaha..lika bra att hoppa från balkongen då)

What is in store for the remainder of this weekend?
Dump for Broken dreams - Broder Daniel (fan, nu hoppar jag från balkongen..eller så får jag byta låtar i mp3:an..)

What song describes you?
The Haters - Thåström (Men fan..ok..Rågsved och Pimme..men låttiteln..fight the power!!)

To describe your grandparents?
Nostalgielixir - Änglar, Krigare & Banditer (Stämmer så jävla bra..ingen är i liv och jag drömmer mig ibland tillbaks till somrarna hos farmor och farfar när jag var liten..nu äger jag det huset, men det blir ändå inte riktigt som det ska..)

How is your life going?
Min älskling har ett hjärta av snö - Lasse W (Vilken älskling? nu förstår jag ingenting)

What song will they play at your funeral?
Varning för Ras - Lasse W (näh..våren har vaknat..för att jag dött eller?)

How does the world see you?
Long gone losers - The Hellacopters (men fan..ladda Varning för ras i stereon för nu jävlar..)

Will you have a happy life?
Blow him back into my arms - Moneybrother ("It's been dark and empty since I don't know"..kanske ingen skräll om man tänker på svaren ovanför..)

What do your friends really think of you?
Sun goes down - Marit Bergman (varför försöker jag ens?..fast nu har jag lyssnat på texten..I'm a rock :))

Do people secretly lust after you?
Stjärna som är din - Thåström (va? Men jag skulle ju inte gifta mig och borde i stort sett skjuta mig? Nu får ni fan ge er till känna innan jag når balkongen..vilka är ni..enda lyckliga svaret hittills..)

How can I make myself happy?
Only life I know - Broder Daniel (I'm only living when I'm drinking..då blir jag glad imorgon :) )

What should you do with your life?
Man får vara glad att man inte är död - Lars Demian (ja..med tanke på de tidigare svaren.."dåligt väder och dålig smak. dåliga flickor och ett sjaskigt gammalt hak"..dags att börja leva på Gröne Jägaren alltså..)

Will you ever have children? 
Elegi - Lasse W (den här behöver jag hjälp med? Jag har en dotter redan iaf..)

Jag tror jag ångrar att jag gjorde det här testet...nu fick jag bekräftat att jag lika gärna kan skjuta mig direkt..upplyftande..och ni som "secretly lust" mig..ni får skynda er för just nu håller jag på och gör en gång till balkongen...

/Jerk


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Men? Hur hinner du sitta med sånt här? Du ska ju stå och gråta vid spisen. Gråta och vänta :o)

Postat av: Linda

Jag tycker du ska byta musik... Inte konstigt att du blir deppig om du bara lyssnar på "gå och dö-musik". Dessutom måste du snart sluta gnälla - tjejer gillar inte killar som låter bittra och desperata. Och jag tror inte ni gillar tjejer som är sådana heller.
Kram

2006-11-25 @ 10:27:19
URL: http://blogg.passagen.se/lee79
Postat av: Jerk

Yvve: Även jag måste pausa från spisen ibland :)
Linda: Jag lyssnar ju inte bara på "gå och dö-musik", så det är lugnt..i övrigt börjar du låta som min chef :)...ingen tänder på gnällighet, bitterhet eller desperation (eller vi män kanske utnyttjar det sistnämnda om det finns läge)..men det är ju min stil :)

2006-11-25 @ 11:27:13
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback