Smurfelina is da real shit...

Förresten...Marren...en jag läste engelska med i högstadiet hittade mig på en sån där "Vi som gått i skolan"-site...

Hon är också 3 äpplen hög...fast på den tiden var jag inte lika sofistikerad...jag kalla henne smurfen...Hon frågade chans...jag fegade ur (rädd för vad andra skulle säga..)...hon var riktigt söt...nu vet jag inte..

Hon hade nytt efternamn, så hon har väl gift sig iaf...vet inte riktigt...hon har också flyttat från byn..

Synd att ingen av oss vill bli guldkund...så vi kan inte läsa meddelanden...jag skickade ett till henne också..men..ja...får se om båda är för snåla för att bli det eller inte...

Hmm..då kanske det inte bara är korta med 08-dialekt??...det räcker om de är av smurflängd..

Betyder det att jag hade en secret crush för Smurfelina när jag var liten?

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback