Surt sa räven..

Temperament ja...hmm har nog fått litet av min far...det finns en filmsekvens när grannen i stjärnan på kontoret testar den nya digitalkameran..åh man kan filma...

-Här sitter Jerker och jobbar..
Sur blick..
Sen..
- FAN! en knytnäve i tangent bordet och ÖÖÖJ!!!
Sedan avslutas filmen ganska skakigt och skratt från kameramannen..

Var väl BaaN som segade som vanligt antar jag..något ganska vanligt förekommande, även om jag slutat slå på tangentbordet så ofta...ja, jo..det förra gick sönder..efter det skriker jag bara rakt ut...

Hmm..kanske därför chefen flyttat mig till ett lugnare ställe..igår sa han Positivt, positivt..tänk positivt..när jag svor över..ja fan vet...sur var jag iaf..

Var sur på innebandyn också..lite som vanligt..är en grymt dålig förlorare...iofs förlorade jag inte någon av matcherna den här gången, men ändå...blir grinig...oftast på mig själv..idag lite på motståndarna också....

Fått mailadressen till en av jenterna...Nej, jag tror inte att hon är intresserad..finns det någon anledning till att hon skulle vara det? Men...vi hade ju snackat om fotboll...tänkte uppdatera henne lite om det..får se om jag får något svar...

Skit samma Team Githmark är mitt norska favoritlag...

Idag har jag ätit upp det sista av chokladen jag fick med mig hem från Schweiz...så enligt min teori kommer jag nu äta nyttigare...svullade det sista så jag inte skulle ha något kvar till imorgon..vet inte riktigt om det håller, men tanken är att jag ska äta upp morötterna nu när jag blir sugen på nåt att tugga på när det inte finns något godis längre..

Förresten..brukar bebisar ha mörkhåriga fjun på öronen? Majken hade det..såg ganska roligt ut...undrar om det var därför hon hämnades och passade på att bajsa när jag höll i henne?

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback