Tjej? Kort? 08? I'm all yours..

I wonder..

Vad är det som gör mig så knäsvag för korta, söta tjejer med 08-dialekt??

Josse (fd arbetare på företaget) var in och hälsa på i torsdags kväll på jobbet...hon är fortfarande söt och hennes röst ger mig dåndimpen...

Synd bara..hon är i femte månaden och har flyttat ut till Saltarö med fästmannen...suck..

Men det är något med henne..söt, rolig...och så dialekten..jag älskar den..brings back memories om hur jag retade henne för att vara tre äpplen hög...och varje gång hon sa något om hur länge hon varit påföretaget frågade jag om hon började direkt efter prao-veckan...fan vad dryg jag måste varit..

Det är lika med Alexandra Dahlström..ja hon från Fucking Åmål...kort, 08a...tydligen en vinnande kombination hos mig...

Så jag antar att jag har hittat en mall nu...då återstår bara att hitta en ledig som passar in i mallen...

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback