Träna? En söndag? Tydligen...

Fan för Team Autoform!! Var det så jävla omöjligt att slå Karlstad? Vet ni vad ni gjort med min kropp..

Ja, just det..nu när ni inte spelade finalen i Swedish Cup, så fick jag vackert pallra mig till gymmet..schysst..

Trodde jag gjort en bra deal med djävulen..vinner de semin måste jag stanna hemma och titta på finalen..då hinner jag inte gå på spinning idag...nej då..släpp den där trean ni..

Så nu har jag tränat...fanns några vackra töser där, men inte så många som jag hoppats..och otroligt nog fick jag knappt ont i ryggen idag..kan inte ha tagit i nog mycket?

Men grattis till tredjeplatsen iaf..starkt att stjäla i skiljeomgången..

För att fira att jag gått på spinning för tredje gången i höst ska jag nu gå ut i köket och laga älgbiff med klyftpotatis, rostad paprika & min egen rosépepparsås..grönsaker? ja..paprika..affären hade ju inge tomat..kanske lite gurka då..sluta plåga mig!!

Fan, jag är skithungrig..mat var det ja..

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Blue

låter gott det där....

Postat av: Jerk

Nja..det blev lite bränt..klyftpotatisen och paprikan, men annars var det helt okej :)

2006-11-13 @ 10:16:26
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback