Broder Jerk hälsar er välkomna till en stund av förbrödring..

muppmuppmuppmupp...

Talade med dotras mor en kort vända ikväll..en kort vända...ville kolla lite om hon bokat något flyg än nästa torsdag...

-Nej, men det lär bli något mitt på dagen

-Så tidigt?

-Du jag orkar inte bråka blablabla...Hejdå...

Vem fan har bråkat...tycker jag kan få reda på något bara och sen kanske dotra inte behöver åka vid lunchtid heller? Det kanske finns senare flyg för samma pris? Fan, är alla lika blåsta är det fan skönt att mina player-dagar redan är över...

Vi ska flytta kontoret på fredagen...alltså måste det packas..kl.15 på torsdagen ska det vara klart...måndag-tisdag nästa vecka är jag i Schweiz...så på onsdag och fram till lunch på torsdag är det tänkt att jag ska hinna ikapp det jag missat på jobbet måndag-tisdag och packa...räcker ju inte med min lilla hörna..eftersom jag är köks-hitler ska jag även plocka ihop i köket..visserligen är jag inte ensam..vi är två...men ändå...inte särskilt mycket tid på mig...därför hade det passat bra om dotra kommit på kvällen eller åtminstone sent på eftermiddagen...nu fick jag inte en chans att förklara det eftersom hon är en rabiat kossa (tough, but fair)...


Kloster, kloster, kloster..


Det får fan bli kloster...


Vet inte om jag skrivit om förra gången vi talades vid..då hon blev förbannad för att jag inte ville ta dotra på nyår (hennes helg i år)...blablabla träffat din dotter en gång på hela terminen...Ja, och vems fel är det då? Flyttade jag till Skåne???


Suck...tänk att så få sekunder kan förstöra ett helt liv...


Ja, dotra e iofs underbar...men det lär fan komma från mig, för hennes mor är hopplös...och det faktum att hon ständigt ska göra mig förbannad gör mig eeh..förbannad..

Nej, dags att goggla lite efter några sköna kloster i närheten av Söder...kanske jag förstå det där med gud någon gång också??

/Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback