Chulls & Majken..2 sötnosar...

Idag fyller Chulls år. Hon har den goda smaken att vara Våg (liksom jag)...vi är båda charmiga (eller vad fan vet jag egentligen om det..)...hon är en av de bloggare jag läst längst...jag var där när hon tatuerade sig...jag var även där när hon sa att hon skulle ta körkort (Hur har det gått med det egentligen?)...

Framför allt så blev hon en personlig favorit när jag som vanligt hade en trist innesittande helg och tänkte kolla vilka bloggar hon länkade till..kom fram till en som hette "Rolig läsning"..tänkte att det behöver jag fan idag...tryckte på länken och kom hit..till min blogg...sen dess är jag fast...nu läser jag min blogg varje dag...

Nu har hon iofs tagit bort den titeln....nu står det bara Jerk istället...antar att jag har tappat stinget...

I alla fall..hon fyller år idag den 21/10..så GRATTIS Chulls!!!!

Grattis också till Majken som föddes för några timmar sedan här i stan!!! 54cm och 4415g har kommit till världen..stolta föräldrar är Henke Curling & Camilla...Kniv-Söder har fått ytterligare en invånare..grattis grattis...

För fem år sedan vann Bajen guld..ytterligare en anledning att vara glad...

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback