Det finns inga vinnare, bara förlorare...

Vet inte..nöjd eller inte??

2-2 mot iff-iff...Bajen kvitterade på en underbar frispark av Eguren...men ändå...känns så onödigt att tappa poäng mot ett lag som egentligen bara hade seriens bästa anfallare (Jonathan J) och en blonderad fjolla (Brassen) som mest grisade då han inte briljerade...ett nytt hatobjekt att han inte blev varnad är för mig obegripligt...

Samtidigt...när PFO flyttades ner till högerytter visade han att han är den bäste högerbreddaren i serien...men men...nej...är nog lite besviken ändå...fast det var skönt att vara tillbaks på Söderstadion har inte varit där på lite drygt en månad...

Gjorde allt rätt innan match också...rakade mig imorse fast jag var ohyggligt sen..käkade två korvar med bröd på Läckergrillen innan vandringen över bron började...man kan se det som att Bajen inte förlorat sedan jag började med de ritualerna, men de vann ju inte heller ikväll så...

Jobbet var sådär...typ som vanligt då...vi fick en första flyttinfo via mail...man får olika ställen som man ska se till att packa ihop....kitchen-bitch himself fick givetvis köket ihop med vår HR....ska väl funka...roliga är att vi ska ha packat ihop allt senast kl.15 på torsdagen..jaha och vad ska vi göra den sista 1,5 timmen av arbetsdagen? Fredagen sen ska vi bara packa upp..servrarna kommer nämligen inte igång förrän under helgen...

Kan bli jobbigt ändå...är ju i Schweiz de två första dagarna under flyttveckan....så onsdagen blir slitig...gissar att de flesta väntar på att jag ska komma tillbaks så det inte blir så mycket gjort måndag-tisdag...

Hade en liten meningsskiljaktighet med Mamma Mu ikväll....först frågade hon om jag ska dotra under Julen..det är klart..mitt år i år...bra hon ska ut och resa...men sa jag nyåret är ditt...då började blablabla du har knappt träffat henne under hela terminen..nej, vem fan var det som såg till det genom att flytta till skåne?? hon hade kunnat stanna i dalarna...men men...såklart..hon har gjort upp planer sen ska jag anpassa mig...

Ogint? För att jag inte vill ha min dotter i två veckor? Tja..så kanske kan man se det...man kan också se det som att hon alltid ska bestämma och jag är rejält trött på det...och så kan man se det som att jag är bjuden på min första nyårsfest på ett gäng år...en till synpunkt är att även jag behöver vilan...med tanke på hur bra jag brukar klara av januari och februari kommer jag verkligen behöva den...annars går jag väl ner i avgrunden igen...som vanligt..

Nåväl..hon får tala med sin mor och se om det ordnar sig..hennes problem...

Nu ska jag lösa sudokut i City och försöka vårda rösten lite efter att ha skrikit ut mitt hat mot domaren och den blonderade fjollan..

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback