En player..en player..

Yup..Da Jerk har avancerat..från att inte ha pratat med en kvinnlig själ på ett halvår har ha nu pratat med två (det blir väl en player??)

Vi börjar med den första..Hanna Hökis...det började för några veckor sedan när hon hade sex med en annan Eriksson på samma adress som er käre bloggare..

Ett par dagar senare fick jag ett förhör värdigt  CSI...det slutade med att jag fick lämna ett meddelande till den andre Eriksson i huset (jo..jag var oskyldig...jag hade inte dragit hem nån tjej från Patricia den fredagen...)...

Iaf..jag sparade hennes sms...idag efter en middag med älgfilé, klyftpotatis, grönsaker och hemmagjord pepparsås (nu fan ångrar du väl dig iaf Vonsan??)..och lite vin tillsammans med ett gäng öl var det dags att höra hur det gått..

Jodå...efter viss förvåning (och antaligen rädsla för vilket psycho jag är) hade vi en ganska lång konversation...hon är 27...bor i Hökarängen...etc etc...iofs hon vet nog mer om mig än jag vet om henne..men vi har bytt bilder genom mms...får se hur det går,,,

Sen gick jag o Pitan till Kelly's...efter nån timme agerande ensamma män (halvbögar) hittar vi några tjejer att prata med...två tvillingsystrar och en till...

Rent automatiskt börjar  jag prata med Siri..Pitan talar med kompisen..den andra tvillingsyrran går hem ganska snart...det flyter på ganska bra...hon jobbar med dementa från övriga nordiska länder (ja..undersköterska alltså....hennes föräldrar är från Finland..) på samma avdelning som jag föddes 32 år tidigare (idag för er som missat)...hon är ett år yngre än mig och bor typ 100 meter från min lägenhet...underbart...glömde jag säga att hon är vacker???

Sista halvtimmen känns det trögt...känns som om hon tittar mest på Pitan...de går hem...jag lämnar mitt nummer till henne...känns lite otryggt.....tror inte hon hör av sig...

Pitan vet inte vad kompisen heter, men har hennes nummer...hmm..han behöver namnet...han messar henne..med tillägget att Jerk hälsar Siri...

Pitan får svar...hon heter Caroline...i slutet av sms:et skriver hon att Siri säkert kommer att höra av sig...

Det låter väl bra?

Så...jag har VIP biljetter till något på Bukowski's på torsdag...vem ska jag bjuda (märk väl att jag inte har Sirir's nummer än..o)??

Utan att ha fått känns det bra...jag har försökt idag iaf...jag hade gärna bjudit någon blogg-groupie på torsdag, men eftersom ni vägrar ge er till känna...(och det är lite VIP på det hela)

Så Siri eller Hanna Hökis?

`til then

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Love

Kikar in & önskar dej en bra dag :)

Postat av: Jerk

Tack..jag behöver det :)

2006-10-15 @ 14:33:03
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Peter aka Pitan

I väntans tider står endast den demente lugn och oviss.....Söndag och har du hört något än? S* från någon av dina beundrarinnor??

2006-10-15 @ 15:54:27
Postat av: Blue

Hmmm om det inte vore för att jag vill vara anonym så hade ju jag kunnat vara din bloggroupie och följa med som VIP-gäst. Haha

Nä men allvarligt, livet är väl som en ketchupflaska. Först händer inget... sen händer inget.... sen händer in... allt på en gång. *ler*

2006-10-15 @ 16:46:12
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

näe...det värsta är att jag blivit som en kärlekskrank tonårstjej.. :)
Va synd..mitt försök att hitta en bloggroupie måste alltså fortsätta..

2006-10-15 @ 21:14:55
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

Hahaha ja jag antar att det måste det. *ler*

2006-10-15 @ 22:01:33
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback