Fredag, dags att supa..

Ja...duschen i förmiddags blev inte av...vaknade tio i tolv...oops...ingen av polarna jag skulle luncha med hade ringt heller..så jag fick börja...Mange hade strulat hela förmiddagen med posten, så han var sen (puh)...Dalle var sur eftersom jag glömt att gratta honom på födelsedagen förra helgen...sorry...sjuk var han också..så han skulle inte med..

Hann ner till byn..gå på bolaget..ta ut pengar sedan var det lunch...träffade Dunder-Jenny på bolaget...hon skulle också ut på jakt...glömd fråga hur kampen mot cancer gick...

Drömde om att jag gjorde upp eld i pannan i natt...sen när jag vaknade gjorde jag det...då jag kom hem efter lunchen stod pannan i 80...tänkte det var säkrast att lägga i lite...gick och läste på text-tv...pannan kokade...på med varmvatten...skruva ut värmen..läste klart på text-tv...skulle duscha...

Oops...hade visst haft på vattnet för länge...fick duscha kallt...smart Jerk...Lill-Jerk var riktigt missnöjd...rakade mig...måste se proper ut när jag ska gratta kusin ikväll...i jaktkläder..i en jaktstuga..det är nog viktigt...

Nu är lillebror i duschen..han får duscha varmt..mutter mutter...

Hur var din dag? Har du varit sen hela tiden?

Dags att dra till skogs..så nu tar bloggen paus ett par dagar...lite svårt att blogga där det inte finns någon el...finns knappt mobiltäckning...

Tills dess undrar jag om det finns någon Vädur, Oxe, Lejon, Våg eller Skorpion ute där som vill dejta den 20-21 oktober??...då ska jag tydligen få kärlek enligt pladderbladets månadshoroskop...

Och nej...tänker inte kommentera att Maud blev näringsminister eller övriga poster som tillsattes...en sak dock..Carl Bildt är åtminstone klockren som utrikesminister...den nya idrottsministern visste inte om att hon var det också...moderaterna tog de tyngsta posterna, samt hälften av de som fanns..lycka till att hålla sams i 4 år och hoppas att de inte lyckas rasera landets ekonomi totalt...

Nu ska jag ut och mörda oskyldiga djur...kalla mig barbar, våldsromantiker eller bara man om ni vill..

/Jerk

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback