Fulblogg på internet..

Blir inte så mycket bloggning ikväll tror jag...sitter vid gamm-datorn och kopierar filer..som vanligt fastnar jag när jag läser min gamla skvallerspalt...får inte glömma att kopiera de mailen...

Och imorgon ska jag hjälpa till att ta upp Henke Curlings båt..visst inga problem sa jag..nyss kom det ett sms...samling vid Tanto kl.8 imorgon bitti...men fan...

Och jodå...jag jobbade länge ikväll...slutade vid sex...och jodå..branden i Kista galleria gjorde att jag var tvungen att ta en buss till Husby och sen tuben därifrån...bra början på helgen...

De dagar jag jobbar går jag upp vid 8-tiden...nu i helgen kommer jag kliva upp senast sju både torsdag och fredag...suck, stånk och stön (ungefär som när jag har sex fast i omvänd ordning)..

Nåväl..hinner jag kommer det säkert några fler inlägg inatt..

Smek & Kel

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Charlotte

hahaha den glömmer jag inte ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback