Grattis!!

till ett gäng med personer...de som fyller år idag alltså..så Grattis till..

...Lars E...honom spelade jag fotboll och ishockey med i ungdomen..

..Cina...min halvbrors fars sambo...och även mor till en av mina tremänningar (för komplicerat, men otroligt nog ingen inavel..).

...Åsa..min första kärlek..kommer aldrig att glömma den första gången jag såg henne...i badbussen på väg till Åsens utebad...

...Mi...han kom ihåg mig och krävde gratulationer själv på sin födelsedag..så jag sms:ade imorse..har jag fått något tack? Nejdå...

Mi är den personen som en dag ute på parkeringen för några år sedan (vi bodde i samma kvarter) sa till mig..

-Jerker, vänta lite..sen sprang han in i sin lägenhet...

- Du ska få min porrfilmsamling, jag behöver den inte längre nu när mina Töttgubbedagar är över, så nu överräcker jag dem till nästa generation...

Jag har kvar dem än...har inte fått någon anledning att göra mig av med dem...så nästa generation Töttgubbar har ännu inte fått tagit del av dem...hoppas de får göra det någon gång...

Det var dagens födelsedagsbarn...

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

lol

Postat av: Jerk

ja..det är ju sant..vore skönt om jag blev av med dem någon gång, men först måste jag sluta vara töttgubbe..

2006-10-19 @ 23:46:13
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback