Jaha..det kunde man ge sig fan på..

Your Personal Day of Death is... 
  Saturday, July 25, 2048 
   Seconds left to live...
1,317,107,424
 
Va kul..klart man går hädan en lördag...lönehelg dessutom..mitt i sommaren..typiskt..när man är deprimerad i februari då får man minsann leva vidare...men på sommaren...ligger ute i hängmattan och njuter av en iskall öl, börjat planera älgjakten..då är det dags..hmm...

73 år..mja...så gammal blir jag nog inte..

Pensionär eftersom jag är 73? Nä'ru nu när brackorna styr blir det att jobba på till 80..antagligen som piga på Östermalm...

Så hur
gammal blir du då?

/Jerk

Kommentarer
Postat av: vonsan

Men alltså... är det verkligen lämpligt att kolla in sin dödsdag... för humöret menar jag... :o)
Du är för rolig :o)

Postat av: Jerk

en nykter lördagskväll var det verkligen lämpligt..fast det retar mig..jag kan ju inte dö en lördag under sommaren..nu när vi närmar oss november däremot..tänk vad skönt..skjuta en älg och sen rasa ihop nån vecka senare så man slipper snön.. :)

2006-10-29 @ 17:25:00
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Herr Tällberg

Det visade sig att även jag skulle bli 73, 2053 annandag jul.

2006-10-30 @ 12:51:12
Postat av: Jerk

Det e ju nästan perfekt..du hinner leka lite med julklapparna..gå ut en sista gång på juldagen..givetvis går du ut på Orrskogen..sen när du ligger bakfull och eländig dör du..enda felet är väl att du missar nyårsfesten..men man kan ju inte få allt :)

2006-10-30 @ 13:12:08
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback