Let me introduce myself...

My first name is Hope, unfortunately my last name is Less..

Yup...har inte kommit till badrummet än...men planeringen fortskrider...

Som sista person i världen hittade jag till You Tube...så jag har suttit och kollat på Persson Pack, Jakob Hellman (han blir nog min städmusik förresten), Håkan Hellström, Moneybrother & Monster...istället för att städa...eller ja..jag har dammsugit iaf...snart fortsätter jag...ska bara ligga lite till på soffan...

Men jag ska snart resa mig upp...har en sms-konversation med en gammal roommate också...mycke nu...

Jag behöver en pedantisk ragata tror jag...ett tag iaf...så lägenheten blir städad...sen kan jag dumpa henne och skaffa en snygg och trevlig tjej (yeah, that's gonna happen...du klarar inte ens av att hitta en flohabba...)...

Nåväl..nu ska det göras...om jag inte städar badrummet kan jag inte ha duschsex med alla bitches jag drar hem från...ja, var man nu hittar sådana..that's the spirit...tänk med lilla huvudet...så kanske du kommer igång..

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback