Ölsugen..

..är jag...riktigt mycket också...har dock bestämt mig för att hålla mig hemma ikväll, men imorgon vill jag ut...nån annan som är sugen?

Imorgon är jag ju värd det...speciellt som jag klarat så mycket av min lista (jo eller hur...den där gamla datorn har stått där i ett år nu..)...men jag har gjort massvis ju...och jag är inte klar än..kommer säkert något mer också......(mycke snack, lite verkstad nu..igen..)..

Nå, var det någon som var sugen? Jag behöver veta i tid...mitt närmaste bolag har tydligen stängt för ombyggnation (helt otroligt..ingen har frågat MIG!!)..så jag måste bege mig till Folkungagatan eller Rosenlundsgatan (tror jag det var..)..

Om jag har råd? Är påven muslim? Skiter björnen i city? Är Bajen sämst i stan? Klart jag inte har råd...typ..men...nästan iaf..och jag får väl snåla lite i Schweiz...kommer ju ändå bara behöva köpa en middag...och det blir BK eller Donken på flygplatsen..det är redan klart...och så lite choklad då :)

Om någon undrar över mitt senaste inlägg...nej, jag är också omoralisk...

"Fredag, dags att supa
Lördag, samma sak
För jag vill va som andra och göra som de gör
För vem vill göra bort sig och hamna utanför?"


/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback